Derby Della Kristianstado

Nu på söndag den 4 mars kl. 17.00 är det dags för vår tredje träningsmatch. Motståndarna denna helg är inga mindre än Näsby IF.
Nu på söndag den 4 mars är det dags för vår tredje träningsmatch. Motståndarna denna helg är inga mindre än Näsby IF.
Nedan följer coach Piddes tankar inför matchen.

Motståndarna denna helg är inga mindre än Näsby IF. Nedan följer coach Piddes tankar inför träningsmatchen. Motståndarna denna helg är inga mindre än Näsby IF. Här får vi en bra värdemätare för hur pass bra vi ligger till. Näsby IF är ett bra och spelskickligt lag som definitivt är ett lag för övre halvan i våran serie. Träningsmatch är alltid träningsmatch och även om inte resultatet är det viktigaste så betyder denna match lite extra för många av spelarna i båda lagen. Jag hoppas att vi fortsätter på den inslagna vägen från tidigare matcher där vi i långa perioder spelat en fotboll med bra rörelse och passningsspel.

Trupp och preliminär startelva:


Matchen spelas kl. 17.00 på Kristianstad IP, konstgräset.
// Arber

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Jag är inte profet

2012-03-03 @ 12:39:44
Postat av: Anonym

Kristianstads egna EL CLASSICO

2012-03-04 @ 10:39:46
Postat av: HarriEtt

Varför börjar jag på bänken Piddi?!?! Jag är Harris jag är nummer ett!! Tänk på det och låt mig starta...... Snälla Piiddi! (A)

2012-03-04 @ 12:55:37
Postat av: Grön/vit supporeter

2-1 till Näsby. bra stämnig och stundtals bra fotboll för att vara div.6 men Näsby var idag totalt överlägsna. FGrån minut 10 till minut 70 var i princip inte BoIS över mittlinjen. Efter det fortsatt NIF-dominans men några farliga kontringar från BoIS kunde resulterat i kvitteringsmål, men Näsby hade 4-5 chanser som skulle gett mål men framför allt ett väldigt bra spel, så det är nog för tidigt att dömma ut förortslaget från norra Kristianstad. NIF försvar ramstarkt medan lite darrigt därbak i BoIS

2012-03-04 @ 20:00:49
Postat av: Uttråkad!

Du som skriver i Haris namn hela tiden. Det var roligt i början men nu tråkar du bara ut oss.. Kom med nått nytt istället...

2012-03-05 @ 09:56:48
Postat av: Haris Bilbao

OK

2012-03-09 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0