Smått och Gott om BoIS och Näsby


-BoIS har beslutat att man inte tänker släppa några spelare under pågående säsong. Det innebär att Rasmus ”Raffe” Ingvert blir kvar i BoIS om inte Ovesholm tar fram cashen!

-Cirkus Näsby har tydligen haft säsongspremiär tidigt detta året. Det råder kaos om man ska tro vissa källor. Spelande huvudtränaren Artan ”Berbatov” Alija har tydligen bestämt sig för att flytta utomlands och kvar blir Senad ”Juholt” Dzanic. Likt Socialdemokraterna så planerar Näsbyspelarna Juholts avgång.

-Spelmässigt går det dock bra för Näsby IF som spelade 1-1 mot Åhus Horna BK. En av årets tidigaste träningsmatcher där Åhus testade många nyförvärv och där väderförhållandena inte var optimala, men ändå ett starkt resultat av Näsby. Bicykleta av Enis ”Quaresma” Bajrami! Kanske får han sitt stora genombrott i år.

-Kristianstads rikaste alban Telenor-Jetmir, även känd som BoIS egen Jaap Stam, har köpt ny bil. Denna gång blev det en FULLUTRUSTAD Audi A4. Det går bra nu…

-Är Fatos Gashi den nya Cleas Björkman? Flera spelare sägs vara missnöjda med honom efter hans beslut att slänga ut Arlind ”Jag är Zexy” Krasniqi från träningen. Därefter fick ingen spelare snacka under träningen!? Kom igen, vi spelar i division 6!

-Om Juholt får kicken så blir den stora frågan vem kan styra stans bästa Cirkus upp till 5:an? Om inte ens Kristianstads egen Mourinho har lyckats så känns uppdraget hopplöst. Vem tycker ni ska ta över spakarna i Näsby? Kanske Fatos? Eller Cleas? Jag hörde någon viska att Lasse ”Snoken” Ek är aktuell.

Fortsättning följer…

/Arber

Kommentarer
Postat av: HaRRis

Varför har ni slutat skriva om mig??? Tror ni jag är slut eller? Jag ska motbevisa er alla. Vänta bara. Bara vänta. Vänta. Jag är inte slut. Jag har tränat på gymmet. Jag är starkare än på länge. Ni ska få se.

Postat av: Näsby IF

Haha sjukt rolig inlägg. Men vi kommer fixa våra problem. Det gör vi alltid. Vi är stans stoltaste klubb.

2012-01-30 @ 23:30:17
Postat av: Gazz

Vilka jävla prblem har vi inte i vår klubb då. Ni får se mig spela snart. Vi vinna hela serien!. Varför släppa vi inte spelare. Dom vill jo inte spela här endå!

2012-01-31 @ 11:54:31
Postat av: Näzzby ljuger hela tiden

Vår president bråkar med spelare i vårt lag plus polen resan blir inte. Ljuger hela tiden

2012-01-31 @ 13:21:54
Postat av: Fatos G

hahaha Jetmir du är som alltid lika goo! de är större chans att du lämnar än att jag slutar eller får kicken :)prata får du ni gärna göra när ni vill! men Man ska dock tänka på va man säger till oss som bestämmer!

PS:Bra jobbat mot Åhus NIF!

2012-01-31 @ 17:53:42
Postat av: mmmm

Gzim och Artan har ställt till med allt detta skit enbart pga ekonomiska skäl! så jävla pinsamt !!

2012-02-02 @ 14:24:41
Postat av: håris

ni kan sluta kalla mig håris jag har påbörjat laserbehandling

2012-02-03 @ 11:16:24
Postat av: gzim

Mm våga skriva vem du o var inte en sånt " flicka "

Polen resan ställdes av pga av att fu kan inte åka dit med 7 man . Tanken var ju att åka dit ha roligt men också att träna TRÄNINGSLÄGER .

Du som skyller på mig o Artan och att vi förstör pga pengar, självklart . Ni kommer till Näsby och tror att ni blir rika på köpet . Åk till andra klubbar och begär pengar , du kommer att bli utslängd med huvudet först.

Cirkus näsby jag skulle verklingen vilja säga några söta albanska ord till er .men men kanske lika bra att jag inte gör det :-) svenska röv smakar bättre :-)

2012-02-05 @ 09:35:21
Postat av: Kbois

Jag tycker att nästa spelarintervju skall vara med Enis. Missförstådd som få i mina ögon. Enis är en väldigt duktig fotbollsspelare! Jag hoppas att Enis i år kan bevisa just det. I div 6 skall och bör han vara en dominant profil.



PS, Admin, ifall min önskan år igenom var vänliga och håll intervjun på en bra nivå!

2012-02-06 @ 18:05:57
Postat av: Anonym

Vill ni ha intervju med Näsby ifs tränare so ring gärna till Miro?

2012-05-21 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0