Lyckad kväll

Jag vill börja med att gratulera Tobbe U som trots sin ålder (äldst i laget tillsammans med Fatos) vann konditionstestet före Arber,Fatos och David. Möcket imponerande som man brukar säga!

Sedan så röstade vi fram ett spelarråd.
Följande personer röstades fram.
Tobbe U: 10 röster
Jetmir I: 10 röster
Arber : 7 röster
Ali : 6 röster

Dessa personer ska alltså se till så att vi kan börja jobba för en bättre sammanhållning i laget. Det kommer alltså bli fler klubbfester, fika efter träningen och sist men inte minst träningsläger, först en inrikes och förhoppningsvis året efter utrikes.

Vill även gratulera Hebba för Pokervinsten. 1700 kr rikare är inte helt fel. Den som var mest besviken var utan tvekan Kutte. Det är aldrig hälsosamt att ta ut segern i förskott.

Vill avsluta med kvällens två bästa citat!

"Då blir det bänken i år igen" Peter Lindgren till Fatos, efter att Fatos slagit ut honom i pokern.

"Snälla snälla jag måste få spela mot Knislinge i år, dom gjorde mot mig som Barcelona gjorde mot Zlatan"
Arlind aka Lull till coacherna.

/ J


Kommentarer
Postat av: Jetmir

Vill även tillägga att det var riktigt skönt att se Ali tillbaka igen.

En riktig hjälte!

2012-01-07 @ 22:12:39
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: Arber

Hahahaha... vilka jävla legender det finns i vårt lag! Underbar dag med helt underbara lagkamrater. Vi får definitivt styra upp något liknande igen inom snar framtid!!

2012-01-08 @ 02:32:08
Postat av: Fatos Coach Gashi

tack för en mkt bra dag! bra jobbat ALLA! Ses på torsdag för då börjar de roliga.. :)

2012-01-08 @ 03:54:43
Postat av: Ursprung

Jäkligt trevlig dag/kväll! Det var länge sedan man fick sig så pass många skratt. En höjdpunkt som absolut inte får glömmas bort är Tobbes mustasch. Jetmir, jag skickar över bilder på den till dig så får du se till att få upp den här tillsammans med hans look-a-like.

2012-01-09 @ 14:45:46
Postat av: Jetmir

Haha, humor på hög nivå.:)

Bara till att skicka den till mig så sköter jag resten.:)

2012-01-09 @ 15:33:41
Postat av: HarriS

Harri's in da house, BOUNCE!

2012-01-17 @ 20:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0