Peter har ordet





Jag är hoppfull om en bra/ännu bättre säsong i Bois.
Jag kommer visserligen paralellt jobba som Sportchef i Nosaby
men det skall inte försämra mitt arbete i Bois även om viss avlastning kommer att ske.

Saker som är på G att genomföra
Vi har tagit beslut på att återuppliva B-laget 2012. Det gör att samtliga spelare i Bois får spela
matcher.
Vi skall också införa ett fungerande spelarråd där synpunkter & ideer behandlas på ett bra sätt.
Fler aktiviteter sidan om fotbollen.

Jag vill att vi skall byta om gemensamt på Björkvallen för att förbättra/utveckla lagsammanhållningen.
Vi skall vara ett föredöme för våra ungdomslag och få deras uppmärksamhet så att de vill titta på våra matcher mm
/Peter

Kommentarer
Postat av: Zambrotta!

Fan vad han som sitter längst ner till höger på bänken är lik gurkan i big brother!

2011-11-11 @ 12:47:21
Postat av: Fatos Gashi

Då vill jag hälsa Kujtim Muqa välkommen till KBOIS!

första spelaren klar, då jobbar vi vidare me dom andra namnen som Pidde o Jag har på vår lista!

2011-11-12 @ 11:19:32
Postat av: Jetmir

Bra värvning!

2011-11-13 @ 17:51:31
Postat av: Bonera

jag hörde att hebba ingick som delbetalning i kujtim-övergången... i så fall har bois gjort en dålig affär. hebba är king! näsby kommer bli farliga nästa år

2011-11-14 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0