Intervju med Kadri Bucolli






Namn= Kadri Bucollli
Ålder= 24
Familj= Föräldrar och syskon
Inkomst både svart och vitt -
Klubbar du spelat i - KBI, KFF, Wä, Näsby, Österslöv, Näsby, Åsum, BOIS, Näsby, 2012 ???? ( vem betalar mest )
Favoritklubb - AC Milan
Favoritmat - Allt min mamma lagar
Bästa film du sett - Gudfadern (överlägsen)
Bästa bok du läst -

Är du nöjd med din personliga prestation under säsongen som gått? Jag tycker jag gjorde en godkänd säsong faktiskt, kunde blivit lite fler mål men sett till poäng är jag nöjd.

Du spelar just nu den 20e november 2011, tid 12.04 i Näsby IF. Så då blir frågan. Är du nöjd med ditt lags prestation under säsongen? Jag tycker Näsby gjorde en riktigt bra säsong och med lite tur så hade vi spelat i 5an 2012.. Men riktigt stolt över att spela med ett kämpande Näsby IF 2012

Vad är din främsta egenskap som fotbollsspelare? Spelförståelsen ;), Dock vill jag inte gå ner som Zlatan och tror jag behärskar framspelarrollen bara för jag har spelförståelsen.. :)

Vad är din sämsta egenskap som fotbollsspelare? Jag gnäller kanske lite väl mkt på domarna ( sorry )

Vem tycker du är den bästa fotbollsspelaren i stan? Finns några stycken men Dzemal, Berat och Nordgren är några av kandidaterna.

Den mest överskattade? Haha bra fråga, någon i BOIS eller Näsby kanske...

Du är lite av en klubbhora, Är det pengarna du följer eller är det bara så att du känner att du står och stampar när du varit i samma klubb i över fyra månader? Jag vet inte varför jag blivit en klubbhora faktiskt men det är tillfälligheter att jag bytt klubb så många ggr i år.. Trodde jag visste vad jag gjorde men hemma är fan alltid bäst. Älskar att spela för Näsby IF.

Hur var det ha Kristianstads motsvarighet till Mourinho (Seidi) som tränare? Kanske den bästa tränaren från div4 och lägre. Saknar dock känslan att leda och kommunicera med sina spelare. Förmodligen en tränare för en klubb högre upp i systemet med bättre organisation.

Varför lämnade du Bois mitt under pågående säsong till den värsta seriekonkurrenten? :: Flera anledningar faktiskt: Jag pratade med tränaren innan en viktig match och undrade varför en viktig spelare inte fick spela. Tränaren svarade att han ej kunde ta ut honom för att spelaren hade inte visat sig på en endaste träning den senaste månaden pga jobb. Jag tappade förtroendet för allt då det var spelare i laget som spelat varje match utan en enda träning under säsongen. Samtidigt så ringde Artan: en person jag tycker väldigt mycket om och ville jag skulle spela med honom i Näsby (laget jag älskar). Ångrar aldrig att jag bytte tillbaka för i Näsby spelar folk med hjärta och folk som är involverade brinner för klubben. I BOIS har man en person och det är Becke.

 Bästa fotbollsspelaren du spelat mot? Rawes Lawan, Outstanding!! Proffs idag

 Vem är din förebild och varför? Roberto Baggio, Paolo Maldini, Andriy Shevchenko, PIPPO INZAGHIII.. Motivering behövs EJ

 Vad är det bästa respektive det sämsta med Kristianstad? Vännerna/Utelivet
 
Om du hade fått ändra något i ditt förflutna, vad hade du ändrat på? Absolut INGET

Vem hade fått spela huvudrollen om man hade filmatiserat ditt liv? Haha en snygg jävel, Matthew Mcconaughey kanske

Hur ofta läser du Jetlagg ? Så ofta jag kan, en blatte som skriver riktigt bra. Dock ska han sluta skryta/skriva om Milan som han gör.

 Vad är det bästa med Jetlagg? Roligt folk som är inne och skriver.

Har du ett förslag på en profil vi kan intervjua och i så fall varför? Mickael Taha, Åhus HBK:s TOTTI..


Snabbfrågor=

 Zlatan eller Källström? Zzzzzz
 Milan eller Inter? Milan
 Åhus beachhandboll eller Alliansen? Fotboll alla dagar före handboll
 Backstreet Boys eller Nsync? Backstreet Boys
 Innebandy eller Damfotboll? Slå mig hellre
 Serie A eller Premier League ? Serie A, passionen
 Brunetter eller blondiner? Brunetter
 Fenix eller House of Baggels? Tror inte jag får komma in på Fenix
 Balsbysjön eller Tivolibadet? Tivolibadet


Jetlagg tackar Kadri för intervjun och önskar honom lycka till var han än spelar nästa säsong.

Kommentarer
Postat av: nif

Han är kung. Han gnäller på alla i laget ibland men han är kung. Näsby vinner serien nästa år

2011-11-21 @ 11:19:33
Postat av: Arber

Fan nu blir jag besviken på dig Kadri. Jag trodde att jag också var en av kandidaterna till bästa spelaren i Kristianstad. Glömde du nämna mig eller du vill bara jävlas med mig?

2011-11-21 @ 12:12:43
Postat av: Kadri

Nej jag tror jag skrev upp dem bästa!!! Gillar att spela med dig dock då vi funkar bra ihop.. Men en av de bättre är du fan inte :)

2011-11-21 @ 14:46:31
Postat av: Lokal

Så seidi är alltså för bra för dom här divisionerna?

Folk gör ju narr av hans träningar o sen läser man Kadris intervju.

Hmm. En förklaring tack.

2011-11-21 @ 14:53:23
Postat av: Juventini

Skönt att bloggen är tillbaka!!!!!!!

2011-11-21 @ 15:01:43
Postat av: haris

Hur fan kan jag vara stans mest överskattade spelare kadri?

2011-11-21 @ 15:41:40
URL: http://feratovic
Postat av: Kadri

Minst div2 ska han träna, synd ingen ger honom chansen bara.

2011-11-21 @ 16:56:11
Postat av: Har Koll

Kadri??

Är det bara Becke med hjärta?

Då har du glömt Peter Lindgren och Tobias Ursprung och även Leif!

2011-11-24 @ 11:34:31
Postat av: Kadri

Förlåt mig, skulle självklart nämnt Ursprung också. Pidde har de som jobb, Leif vet jag inte vem det är. Tjänar han också pengar??

2011-11-24 @ 18:30:28
Postat av: nif

hahahahah din sjuke jäkel kadri!

2011-11-24 @ 22:40:36
Postat av: Anonym

Bra med intervjuer, fler sådana tack! En per vecka vore kalas!!

2011-11-25 @ 08:43:17
Postat av: arben

Kadri det var inga små pengar du fick av mig för att säga så fina ord om näsby . Men det var väl och ta i om seidi han är bra men så bra ...

2011-11-25 @ 16:08:30
Postat av: Kadri

Så bra är han ju, men dock inte för ett lag som Näsby i en så låg division. När man bedömer en tränare så kanske man inte ska bedöma honom efter speltiden man fått utan kunskapen han har. Vad säger alla andra??

2011-11-25 @ 18:07:17
Postat av: Boisare

Som jag har hört så tycker alla andra också att han är sämst. Med hans hockeybyten så får väl alla i laget ändå lika mycket speltid?

2011-12-03 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0