Truppen mot Näsby!


Coach Pidde skickade precis truppen via mail!
Så jag publicerar den omgående.

Truppen
 
Målvakt
Raffe
 
Backar
Jetmir I
Haris     Jobbar ?
Mirnes
Hamza
Sergio
MF
Emil
Fiton
Svalner
Fatos
Dzemal
Donik
Forwards
Tobbe U
Issa
 
Tillkommer gör även Arlind,Jetmir B & Hebba om de är med på löpträningen idag
 
Spelsystemet bestäms efter klartecken från samtliga.
 

Vi ställs mot ett Näsby som imponerat under träningsmatcherna. Senast utklassade man tex Winnö med 7-2.
Med den nya tränaren Seidi som i förorten kallas för Kristianstads Mourinho verkar dom ha kommit igång på allvar.

Pidde gav mig tyvärr ingen fingervisning på hur laget ska formeras men jag skulle tro på denna startuppställning.

Målvakt- Raffe - Som imponerat stort på mig!
HB- Mirnes - Jag tror han får chansen från start. Annars kanske han spelar andra halvlek.
MB- Jetmir
MB- Sergio- Han har var skadad under veckan. Men är han fit for fight så tror jag han startar.
VB- Hamza - Spelar Mirnes till Höger så tror jag Hamza flyttas till vänster.

HM- Dzemal- För att kunna balansera laget så tror jag Dzemal placeras till höger i en relativt fri roll där han kan söka sig centralt.
DCM- Den defensiva rollen i mitten är gjuten för Haris. Hans galna spelstil gör sig bäst i mitten. Han gjorde en bra match senast just i den rollen.
CM- Emil- Spelfördelare och Bois( Andrea Pirlo).
VM- Donik- Måste springa i djupet hela tiden när han har så spelskickliga mittfältare runt sig.

Släpande- Mohinder Issa
Spets- Tobbe

Så här tror jag laget formeras med stora ändringar i andra halvlek.

Matchstart: 17:00 solens dag!

Kommentarer
Postat av: näsby

Så du tror att fatos kommer petas?

lägg han vänsterback så vi kan springa förbi han varje gång.

2011-03-19 @ 10:25:01
Postat av: KBOIS

Fatos petas, svalle från start som def. mitt, haris o Jetmir mittbackar

2011-03-19 @ 13:37:19
Postat av: BoIZ gör KaoZ

ja svelle måste spela.. han borde lätt ta plats antingen som mittback eller som deffensiv mittfältare.. annars ser det bra ut!

2011-03-19 @ 16:02:57
Postat av: Arlind

Fatos bryr sig inte om han spelar eller sitter på bänken. Han får 30000 när säsongen är slut ändå.

2011-03-19 @ 16:20:31
Postat av: Anonym

Svalle är för slö och för dålig med bollen för att spela från star.

Låt Fatos starta i så fall.

2011-03-19 @ 16:23:27
Postat av: Kauboj

Ingvert-Hamza-Haris-Jetmir-Mirnes-Dzemal-Svalner-Fatos-Emil-Fiton-Ursprung

2011-03-19 @ 20:16:14
Postat av: Johansen

Så nu har jag levererat lite tändvätska till matchen på Vibybloggen. Må bästa lag vinna! ;)



Lycka till Geten!



http://vibyif.blogspot.com/2011/03/veckans-hetaste.html

2011-03-20 @ 10:51:06
URL: http://vibyif.blogspot.com/
Postat av: Arlind

Haha tror ni verkligen att jag kommer få starta på bänken haha. Jag var bäst på planen sist när jag kom in så jag kommer nog vara given i start elvan idag. Både jag och Fatos är bäst på våra positioner

2011-03-20 @ 11:46:57
Postat av: Jetmir

Haha Johansen. Du är bara för skön.:)

2011-03-20 @ 11:54:32
Postat av: Arber

Hahaha fint inlägg Johansen.. Lycka till idag BoIS!

2011-03-20 @ 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0