Truppen mot Hannö!


Då var det dags för Hannö att stå för motståndet.

Så här ser truppen ut inför söndagen.

The word is yours Peter Lindgren.


Nu är det endast 3 veckor kvar till serien och det är snart dags att ha inriktningen klar till premiären.

 
En sak som har visat sig under tidigare träningsmatcher är att det är alldeles för många som
inte orkar mer än 30-60 minuter och där har vi den största utmaningen. Det har sett betydligt bättre ut de sista 14 dagarna då vi har
varit 14-16 st på träningarna, Bra!
 
Denna 15 mannatrupp är uttagen till Söndag men väntar på klartecken från en del.
 
Samling Björkvallen kl 1600
 
Målvakt
Tobbe
 
Backar
Sergio
Mirnes
Svalner
Jetmir I
Hamza
Besmir
 
Mittfältare
Fatos
Emil
Haris
Fiton
Arlind
 
Forward
Tobbe U
Dzemal
Donik
 
Vi kommer att spela 4-4-2
 
Hälsningar / Peter


Ps. Jag tror på vinst eftersom Emil är tillbaka samtidigt som Dzemal lovat springa denna gången..:)
 
 




Kommentarer
Postat av: Johansen

Är det någon som saknas i BoIS anfallsekvation så är det Arber Jashari. Den spelartypen saknas!



BTW! Heter de inte Hanö?



Lycka till! Ännu fler glidtacklingar denna gången Jet?

2011-03-25 @ 19:29:38
URL: http://vibyif.blogspot.com/
Postat av: Jetmir

Ingen aning Johansen. Börjar bli lite osäker nu när du nämner det. Det kanske heter Hanö?

Ska försöka få iväg någon fin under matchens gång. Försvarsspel kan tydligen också vara vacker haha. :)

2011-03-25 @ 21:16:48
Postat av: åif

Kristian, vilka har ni till helgen?

2011-03-25 @ 23:33:13
Postat av: Dzemal

Vi har ett bra lag på söndag och jag kan inte tänka mig något annat en vinst!

Iom att jag lovat Peter att jag kommer röra mig mer (med ca 50% mer) så räknar jag med att laget ökar sin poängskörd med ca 40% (räknat på mina tidigare beräkningar där jag legat bakom mer än 80% av lagets poäng men fortf. inga "J"...)



Dessutom kommer vi att bjuda på rolig fotboll så det är vara till att komma ner och njuta.



Jag håller med någon som skrivit att Arber saknas något oerhört för vårt anfallspel, vi behöver någon som tar de jobbiga löpningarna utan boll.



Sen måste jag bara hälsa alla "Näsbysupportrar". Har vi fullt lag i serien så vinner vi med ett par mål. Ni har några gamla spelare som inte ens var bra när de var "som bäst". Sen har ni några juniorer som aldrig spelat riktig A-lags fotbolll!



Vi har inte vunnit en match iår men för att visa vår styrka och att vi kan vinna vilken match vi vill, så garanterar jag en vinst

imorgon...



Tack

2011-03-26 @ 09:12:33
Postat av: Cantona!

Bois är bättre än Näsby med hästlängder. Bois kommer bokstavligt tala pippa Näsby i serien. Vänta bara när bois får igång sitt spel och alla spelarna lär känna varnadra och bli bekväma, då kommer de ha chans att ta hem hela serien. Näsby är ett gäng bönder som leker proffs. Proffs i sexan hahah!

2011-03-26 @ 15:09:39
Postat av: Hamza

Hoppas Dzemal har rätt.

2011-03-26 @ 17:55:55
Postat av: Arber

Det börjar se bra ut för BoIS. Truppen ser starkare ut för varje vecka som går. Förhoppningsvis är jag också tillbaka nästa vecka men ni ska inte ha för stora förhoppningar på mig. Börjar nämligen känna mig som Owen Hargreaves med alla mina skadebekymmer.

Eftersom Dzemaldinho har lovat att springa och Emil också är tillbaka så tror jag också att BoIS har en bra chans att ta sin första vinst. Lycka till grabbar!

2011-03-26 @ 18:02:22
Postat av: Jetmir

Verkar inte som Emil ska medverka imorgon.

Frugan har andra planer för honom.



Så vi får lita på att även Fatos kommer igång. Annars får vi dra av lite av hans lön.:)

2011-03-26 @ 18:43:22
Postat av: Fatos Gashi

Låt min lön va Jetmir :)

2011-03-26 @ 20:43:14
Postat av: Enis

Fatos kan jag låta 3000 av dig du som tjänar så mycket?

2011-03-27 @ 04:48:18
Postat av: Enis

*låna



du får 5000 tillbaka

2011-03-27 @ 04:50:25
Postat av: Tobbe

Ligger på hotellrummet i Sthlm och väntar på att övriga familjen skall vakna så att man skall kunna hinna hem i tid till matchen mot Hanö (som stavas med ett n, precis som analfabet...). I väntan roar jag mig med att läsa Dzemal Gekko Hadzics kommentar och undrar om jag inte precis väckte barnen med mitt gapflabb...

Dzemal; någon som har tid, kraft och lust att räkna på poängskörden för träningsmatcher har enligt mig alldeles för mycket fritid/för lite att göra på jobbet. Dessutom anser jag att ditt sätt att räkna poäng bär tydliga tecken på sk SEB-matematik. När Annika Falkengren med vänner skall räkna ut hur mycket de har gjort sig förtjänta av i årsbonus så räknar de in allt jobb som fotfolket har gjort och alla räntepunkter de stjäl för småspararna så fort reporäntan höjs eller sänks...Man märker att du, den ringa tiden till trots, redan blivit färgad av SEB och dess sätt att addera och subtrahera. I "din" poängskörden hittar jag ett mål som du har gjort pga en fin löpning. Resten av dina poäng har tillkommit genom att andra har tagit de jobbiga löpningarna samt att du har stulit en straff...

Summering; om du inte håller ditt ord till Pidde om att löpa mer (vilket du troligtvis inte gör med tanke på din "SEB-fiering") så går du troligtvis en lysande framtid i storbanksfamnen till mötes... :-)

Ses förhoppningsvis i kväll!

2011-03-27 @ 08:17:09
Postat av: Tobbe

Apropå analfabet så skall poängskörd vara i obestämd form i mitt föregående inlägg. Entschuldigen Sie Bitte...

2011-03-27 @ 08:24:27
Postat av: Dzemal

Hahahahaha Tobbe du är för skön! Du vet att jag alltid sätter laget i första hand, precis som SEB alltid har fokus på kunden och ser till kundens bästa ;-) Sen om det går bra för ett enskilt företag(eller om vi nu drar en parallell till en spelare) så påverkas även kunderna (i detta fall laget) positivt! :-)



Tyvärr så verkar det som att matchen ställs in idag pga dubbelbokning på IP... Becke/Pidde återkommer väl med info..

2011-03-27 @ 10:07:41
Postat av: Jetmir

Hahaha Tobbe. Det är ju bara ett namn på en klubb. Det kunde lika gärna hetat Hannnö med tre n.:)



Sen får du räkna med lite stavfel här och där. Har inte tid och rätta mina texter alla gånger.:). Det är trots allt bara en blogg.



Kul att du hittat hit iaf.

2011-03-27 @ 10:29:49
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: Dzemal

Och för att bloggens läsare inte ska missförstå detta med den "stulna" straffen så förklara jag gärna händelseförloppet:



BoIS ligger under med 0-1 i andra halvlek när:

Tobias Ursprung löper sig fri men blir fult nersparkad i straffområdet. Jag ser hur Tobbe reser sig och smärtan från kapningen går inte att ungå ner han haltar fram. Jag, som den lagspelare man är, går fram till Tobbe och erbjuder mig att lägga straffen.

Tobbe tittar mig mig djupt i ögonen och säger: "Missa inte straffen, gör det för laget" (Eventuellt kan det varit något annat han sa för jag hörde inte riktigt för publiken.....)



Jag stegar fram och eftersom vi under hela matchen spelat utan självförtoende så chippar ! jag in straffen och ujämnar till 1-1.



Efter den inspirerande straffen så lossnar spelat och jag bjuder tillbaka min lagkamrat Tobbe på ett friläge där han enkelt sätter 2-1.



Emil Nilsson ser och lär av straffen, så när han kommer fri med målvakten gör han en "Dzemal" och chippar snyggt in bollen över målvakten.



Tack för att jag fick förklara.

2011-03-27 @ 10:39:02
Postat av: Peter Lindgren

Matchen kommer att spelas kl 1700 i Fjälkinge.

Vi samlas som vi bestämt på Björkvallen kl 4.



2011-03-27 @ 11:01:27
Postat av: Jetmir

Din förklaring är som rappmusik i mina öron Dzemal.

Underhållande men helt utan verklighetsförankring.:)

2011-03-27 @ 11:01:29
Postat av: Arber

Hahaha underhållning på hög nivå!

2011-03-27 @ 15:00:57
Postat av: Rasmus Ingvert

Det är ju här det händer! Jag tar med två heta Nyförvärv på söndag!! På ryktesvägar sägs det att den ena har förflutet i Österslövs p9 lag och den andra ska sägs wookat nudlar på peking och har som ursprung ?

2011-04-02 @ 04:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0