Nattens NHL

Hallå där!
HV71 höll ju tyvärr inte hela vägen. Släppte in 1-1 med åtta sekunder kvar. Osis.
Vi får jaga vidare på andra sidan Atlanten.
Det börjar dra ihop sig där borta. Stenhårt kring slutspelsstrecken i både Eastern och Western Conference.
Deadline för byten var igår och lag som är borta från "playoffs" byter bort rutinerade spelare mot draftval.
Ett sådant lag är Florida Panthers.
Många justeringar i laguppställningen och nu ställs man mot Carolina Hurricanes på bortais. Carolina vinner.
Bygger på en trippel och skjuter dit San Jose Sharks och Montreal Canadiens också. Sharks har gått mycket starkt på sin "road-trip". Kommer nu hem och vill visa fansen att man kan bygga vidare på sin "winning-streak. Colorado besegras. Montreal åker till Atlanta som är i fritt fall, främst defensiven som är usel. Spela denna trippel med låg- till mellaninsats. Trots allt svårt att sätta tre NHL-fajter, även om jag givetvis tror på denna. ;-)
Sharks-Avalanche 1
Canes-Panthers 1
Atlanta-Montreal 2
Vi tar en säker dubbel också. Washington Capitals bara skall vinna hemma mot NY Islanders i Verizon Center. Senaste hemmamatchen skämde laget ut sig med en 0-6 förlust mot NY Rangers. Räkna med ett heltaggat Caps inatt som vill visa sin publik att man är ett topplag. Tampa Bay har all anledning att känna sig jagade i kampen om segern i Southeast Division.
Lägger ihop Washington med Vancouver Canucks. Laget förlorade borta mot starka Boston senast. Nu är man åter på plats i sitt hemmatempel. Där är man nästan skoningslösa. Columbus kommer inte orka stå emot. Spelar denna dubbel med hög insats.
Caps-Islanders 1
Canucks-Blue Jackets 1
Gonatt på er så vaknar vi förhoppningsvis på rätt sida!
//Bönan

Kommentarer
Postat av: Torsten

Snyggt bönan, ryggar rubbet!

2011-03-02 @ 00:24:54
URL: http://warrensteinsmyshörna.blogg.se/
Postat av: Arber

De är nästan så man blir sugen... men nej! :)

2011-03-02 @ 02:05:57
Postat av: Enis

Bönan.... Kan jag låna pengar av dig? Torskade på natten NHL nu ju? Kan jag skicka mitt kontonummer till dig?

2011-03-02 @ 07:45:47
Postat av: Kristianstad

Enis du ska betala skulderna till oss först.

2011-03-02 @ 19:43:10
Postat av: Enis

Jag har en plan... Tänker hitta en säker dubbel, låna sjukt mycket pengar.. Sen när den sitter så ska ni alla få era pengar tillbaka ...har haft lite otur sista 4 åren bara... Men det måste vända snart!!

2011-03-02 @ 19:45:45
Postat av: Linus

Inatt rekommenderas:



Detroit vinner antingen under ordinarie tid eller under sudden/straffar. och sen kördes en "halvgardering" på att New Jersey eller Tampa vinner (dvs 1-2 på den matchen)



Total odds: 2,12 helt klart spelvärt.



Eller vad säger du Henke? ;-)

2011-03-02 @ 22:21:19
Postat av: Roenick

Detroit har sex raka bortasegrar men Anaheim har mer att spela för. Tre poäng upp till slutspel medan Detroit är på säker mark. Ankorna saknar dock sin förstamålis Jonas Hiller som varit en av seriens bästa denna säsong. Slutsats: Öppen match.



Vet ej vad du har fått för odds på 1-2 i New Jersey?



Tampa är ruskigt ojämna, släpper in mycket mål. NJ måste vinna merparten av sina matcher för att kunna nå slutspel. Fördel New Jersey.



Jag passar inatt.



Lycka till Linus! ;-)



2011-03-02 @ 22:49:10
Postat av: Dzemal

men ey? Jag vill ha 2 säkra inatt. Det är 35 min kvar och ni kommer inte överrens. Jag kommer trycka hårt. Kanske inte lika hårt som min kollega Enis men hårt.

2011-03-03 @ 00:28:01
Postat av: Roenick

Hittat ett överodds på Division 1 ishockey, play off 2.



Hudiksvall-Enköping.



Enköping har större chans än Hudik. Ändå är oddset 3.20 på bortaseger. Märkligt.. Ingen stenklar tvåa men med det oddset så lirar jag en peng!



Återkommer om NHL men har en stark känsla för underspel i Carolina-Buffalo, 1.80 för under 5.5 mål. Bägge lagen vinner på sina försvar och har ingen stark offensiv. Dessutom två bra målvakter, inte minst Ryan Miller i Buffalo.

2011-03-03 @ 16:07:38
Postat av: Anonym

jetmir dags att skriva ett nytt inlägg nu?

2011-03-04 @ 17:40:09
Postat av: Haris

du kan skriva om min hund :):D;):P

2011-03-05 @ 02:42:57
Postat av: Jetmir

Kommer nog ikväll.:)

2011-03-05 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0