Derbyt med ett stort D.


                  Han avgör på lördag!


Helgen kommer vara väldigt händelserik.
På fredag ska vi köra ner till Malmö för att fira att Dzemal gått och blivit en man.
På lördag firar vi med jobbet. Vi har blivit Sveriges bästa butik mars månad. Det ska först bowlas och sedan bär det av till SteakHouse, för att sedan runda av på T-Baren. Mitt i allt detta kommer det utspelas ett derby som nog inte varit så här avgörande på väldigt väldigt länge.

En seger hade betytt väldigt mycket för Milan. Efter derbyt så vill jag bara spela av säsongen, så att vi under sommaren fortsätter med projektet att göra Milan till ett av Europas 3 bästa klubbar igen.
Den första åtgärden är att bli av med Zlatan.

För Bois blir det ingen match till helgen. Fatos är fortfarande bakfull och utan hans rutin och split-vision så kände vi att vi lika gärna kunde ställa in matchen.
Lika bra är väl det. Så hinner man bli 100% till nästa vecka.

Vi hade en pratstund i BOIS innan träningen igår. Vårt B-lag kommer läggas ner eftersom vi saknar spelare för två matcher i veckan. Eftersom BOIS ungdomar skeppas iväg till KFF så fort dom blir 14 så förstår ju att alla vi inte har spelare för att matcha in via B-laget. Det är tråkiga nyheter helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Arber

Abate avgör på lördag!

2011-03-31 @ 15:34:44
Postat av: NHL- BOY

Hallå grabbar!



Tänkte hjälpa er att tjäna lite pengar eftersom det går så bra för mig så tänkte jag ordna så att även ni kunde ta del av kakan.



NHL börjar närma sig slutat av det mil långa gruppspelet och vi är snart i slutspel.



Då har jag hittat två riktigt säkra matcher efter timmar av rekning.



Philadelphia vs Atalanta

Här tror jag på en lätt Phillyseger, även om Atalanta har bättre inbördesmöten denna säsong. Philly leder Atalantic division och slog Pittsburgh i förra matchen med imponerande 5-2 BORTA! Atalanta har i princip gett upp hoppet om slutspel även om dom har en matematisk chans. Obs! Inga viktigare skador i ngt av lägren

Philly vinst 1.70 ggr cashen och 2.20 på -1.5.

Jag är en gambler så jag tror på 4-1 till Philly



Washington vs Columbus

Ovetchkin och Bäckström har börjat komma igång efter en säsong som har varit lite skadefylld och inte lika infriande som förra, men jämfört med förra säsongen så kan formpilen bara peka neråt för stjärnduon. Nu känns det som Washington börjar polera formen inför slutspelet, Ovetchkin tillbaka i förra matchen och stod för 3 p. Washington är klara för slutspel men dom har som mål att få högre rang än Philly och tänker df spela med vinst i syfte. Inga väsentliga skador, tror att en spelsugen Ovetchkin avgör.

Kommentar: I think we are smarter this year/ Washingtoncoach



Vinst för Washington 1.70ggr cashen



Nattens bubblare: Vancouver knipper en vinst hemma mot LA Kings och Minnesota slår usla Edmonton.

Detta ifall när är spelberoende och måste spela mer.



Tack för mig och spela med förnuft



NHL-BOY

2011-03-31 @ 20:27:31
Postat av: Dzemal

Älskaaaaar dig NHL boy.

All in!

2011-03-31 @ 21:52:37
Postat av: Spelguden

Får väl kontra då NHL-boy och säga att jag lägger mina polletter på denna dubbel:

Minnesota vinst

San Jose vinst



Enkelt!

2011-03-31 @ 22:30:38
Postat av: Jetmir

Vem tar det. NHL boy eller Spelguden?



Men var försiktiga med att spela med för stora pengar. Det är trots allt NHL.

2011-03-31 @ 22:40:53
Postat av: Enis

Vi provar en liten slant.

2011-03-31 @ 23:18:44
Postat av: Haris

Haris

2011-04-01 @ 01:29:30
Postat av: Duellen

Och Spelguden visar vart skåpet skall stå...

2011-04-01 @ 07:57:38
Postat av: Nyfiken

Hur blir det med BoIS .har allt löst sig ?

2011-04-01 @ 10:32:46
Postat av: Arber

Haha, där fick man sig ett skratt. Jag tror inte Abate avgör! Tror tyvärr mer på Inter denna matchen.

Ikväll ska vi ha kul när vi ska fira Dzemaldinho!

2011-04-01 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0