Nattens transferbomb!






Efter ett hus på Kulltorp och en cykel från Degavi kunde jag verkligen inte tacka nej.
Jag blir kvar i Bois.

Skämt åsido. Jag har inte trivts i en klubb så här bra sen Viby-tiden. Och det är nog det absolut viktigaste när man spelar i dessa divisioner.

Jag måste även berömma alla mina besökare av Jetlagg. Trots sparsamt med inlägg så besöker folk fortfarande sidan.
Detta gör det bara svårare för mig att lägga ner bloggen. Efter fyra år så känns det som att bloggen blivit en del av mig.

Jag kommer därför försöka väcka liv i den igen. Utan er hjälp så går det inte.
Så det är bara till att hoppas att folk börjar kommentera som förr.


Kommentarer
Postat av: HARIS

Jag älskar din blogg Jetmir. Kan du inte skriva ett inlägg om mig, pleazzzze!

2011-07-29 @ 04:46:16
Postat av: NEYO

Är det Chris Brown i mitten på bilden?

2011-07-29 @ 08:37:31
Postat av: Don Juan

Jet, ta och lägg upp någon intervju med någon utav traktens roliga fotbollsspelare eller domare så ska du se att bloggen får fart igen!



/ Dagge

2011-07-29 @ 11:55:33
Postat av: Bombers

Håller helt och hållet med Dag.

Kanske en intervju med sexans skytteligaledare?

Du kan börja med frågan varför han slutat passa bollen?:)

2011-07-29 @ 13:27:41
Postat av: Kalle

Fortsätt blogga det är alltid lika roligt att läsa

2011-07-29 @ 15:00:07
Postat av: BoIS

Bra att du inte lämnar Jetmir. Det viktigaste är att man trivs i en klubb och i Näsby hade du inte trivts lika bra som i BoIS. Forza BoIS! Forza de rödsvarta!

2011-07-29 @ 15:17:52
Postat av: Gs

Sanningen är nog att Näsby inte hade något större intresse av dig. Där finns sju backar som står före dig i konkurrensen. Dessutom är det spelare som tränar och är match redda hela tiden. Vad gäller Kadri så inser nog Näsby att stämningen i laget och framför allt för tränarna är klart bättre utan honom. Dessutom är klart bättre forward på väg in

2011-07-29 @ 21:39:46
Postat av: Jetmir

7 backar? Det kallar jag för en riktigt bred trupp.:)



2011-07-29 @ 23:11:17
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: Sluta tälta här.

Palla att Arber är inne och skriver på alla andras namn än sitt eget.

2011-07-29 @ 23:17:59
Postat av: Nif

Menar du inte Arben?

2011-07-30 @ 08:33:37
Postat av: Arber

Din mamma tältar här, jag skriver inte i någons namn. Jag pissar på er alla.

2011-07-30 @ 09:43:17
Postat av: haris

Jag ska erkänna.. jag skriver i andras namn ibland =)

2011-07-30 @ 10:57:37
URL: http://feratovic
Postat av: Arber

Haha, inlägget ovan låter ju verkligen som något som skulle kunna komma från mig :)



Ska jag vara ärlig Jetmir så har jag ingen aning vad du tänkte när du ville lämna till Näsby av alla klubbar. Jag menar alla vet att de inte gillar dig i den föreningen efter alla dina ärliga inlägg om Cirkus Näsby. De är rätt så känsliga i den föreningen och de glömmer inte så lätt, så va tänkte du egentligen på? :) Jag tycker det är bra att du valde att stanna i alla fall, stämningen i laget hade inte varit densamma utan dig. Även fast det hade varit kul att se dig helt plötsligt börja blogga skit om BoIS istället, hahaha.



Ännu roligare är det att höra Kadri när han säger att han är BOMBSÄKER på att Näsby kommer vinna över oss (BoIS). Med tanke på att han var lika BOMBSÄKER på att vi skulle krossa dem i förra matchen så kan man förstå att Kadri tro väldigt mycket om sig själv :)



Det ska bli roligt att följa båda lagen och framförallt din blogg i höst. Jag hoppas att du kommer med lite fler blogginlägg som rör om i grytan!



Mvh Arber (Arber Jashari i BoIS, inte han ovan som pissar på folk)

2011-07-30 @ 19:39:28
Postat av: Kadri

När fan har jag uttalat mig om matchen?? Jag se inte sagt något alls om den. Förutom att Näsby har bättre chans denna med fler bra spelare än i första matchen.



Tro om sig själv?? Jag vet till skillnad från andra Arber..

2011-07-30 @ 20:21:26
Postat av: Hamza

Jag håller med Arber. Bois har mycket bättre stämning än Näsby. Bra du stanna

2011-07-30 @ 23:44:32
Postat av: Murat

Det finns väldigt mycket starka känslor och åsikter här. Vill egentligen utrycka mina med men jag kan inte, då hade jag sårat de flesta. Får jag ej betalt för det så vägrar jag att skriva nått. Kan bara säga att jag hade störst chans att bli nått när jag var liten med Mjällby så Armin och Kadri kan slänga sig i väggen. Punkt slut! När jag ändå är igång så har vi stor rea just nu på clasohlson. Kom in och fynda, vi har kraftigt nedsatta priser på massor av artiklar. Fråga efter mig så lovar jag att ge er en guidad tur i varuhuset. Clasohlson oändligheternas varuhus. Vissa sparar pengar på banken, andra gör det hos oss!

2011-07-31 @ 09:47:47
Postat av: Arber

"Jag se inte sagt något alls om den. Förutom att Näsby har bättre chans denna med fler bra spelare än i första matchen." Kadri du säger emot dig själv där och med fler bra spelare menar du vilka mer än dig själv? :) För vad jag vet så är du den enda nya spelaren där, eller har vi andra missat några fler stjärnövergångar till Real Näsby?

2011-07-31 @ 16:10:21
Postat av: Arber

Hahaha, Murat du är legend! En intervju med Murat Clas Isufi hade varit underhållande läsning Jetmir.

2011-07-31 @ 16:12:10
Postat av: Murat

Tack för att ni älskar det jag skriver. Det gillar jag. Allt handlar om att skaffa sig fans. Jag älskar det jag gör och hoppas jag smittar av mig. Kärlek skapar kärlek. Its all about the love! Intervju kommer heller inte på tal Arber, jag har fått förfrågan ett flertalet gånger men valt att tacka nej pga olika personliga anledningar (ett av dem är kapital). Time is money, en gång till, time is money!!

2011-07-31 @ 19:12:52
Postat av: Emil

Muratino: Jag hoppas verkligen att du skämtar med det mesta du skriver ;)



Bombers: Hahaha :) Måste nog ligga två i assistligan efter passningskungen Nicklas Andersson. ;)

2011-07-31 @ 20:30:32
Postat av: Haha

Shiiit Arber skaffa liv fan, du kommenterar allt ju? Har du inget bättre för dig än att kommentera allt som skrivs och att byta profilbild på Facebook ( topmodell) luuuuul!!!!

2011-08-01 @ 00:32:18
Postat av: Kadri

Förutom jag så har Artan och Adrian Sirbu blivit klara. Och ja jag menar att dem blivit bättre med mig. Resten kanske du kan lista ut nu när du fått mer info.

2011-08-01 @ 01:04:00
Postat av: Arber

Till skillnad från dig "Haha" så står jag för det jag kommenterar.



Kadri, så denna gången menar du att Näsby blir starkare MED Artan? För om jag inte mins fel så sa du att de kommer bli starkare UTAN honom när han lämnade. Dessutom har vi båda spelat tillsammans med honom i Näsby, och visst är han en bra spelare men han imponerade inte. Vad gäller Adrian så trodde jag inte de skulle släppa honom. Han är en duktig målvakt så visst kommer Näsby bli starkare. Och när det gäller din övergång till Näsby så håller jag med dig om att Näsby kommer bli bättre med dig. Men inte så pass bra som du tror. För det är fortfarande ett lagspel och jag tycker att BoIS är ett bättre lag än Näsby i dagsläget.

2011-08-01 @ 15:39:51
Postat av: Kadri

Jag har spelat med Artan iår och han är i bra form, till skillnad från 3 år sen. Detta vet han om, han kommer lyfta hela laget. Näsby kommer bli mkt starkare med honom i laget när han är i form. Just nu har ju BoIS en fördel för ni är samspelta. Men vi kommer träna extra hårt för att nå de mål vi vill.

2011-08-01 @ 15:55:12
Postat av: haris

Ey yo haris rimmar på, kadri är en klubbhora på hög nivå, för 5000 siktar han mot toppen av sexan så långt han kan nåå.. haris out

2011-08-01 @ 15:58:28
URL: http://feratovic
Postat av: HARIS

HUR FAN SLUTAR MAN SKRIVA MED STORA BOKSTVÄVER KAN NÅGON TIPSA SNABBT

2011-08-01 @ 16:15:35
URL: http://FERATOVIC
Postat av: jet

chilla kadd oabbe herregud, man kan tro att vi spelar i serie A fan, starkare lag hit o dit bla bla bla, låt tiden bevisa, varför ska ni spekulera i allt

2011-08-01 @ 17:32:04
Postat av: Arber

Haha, det är inget krig. Vi är bara två som tycker lite olika ;)

2011-08-01 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0