The Resurrection of Jetlagg!


         Haris,Spelguden och undertecknad. Thailand 2011



Jag hoppas att ni har saknat mig. För nu när kylan håller i sig så har det även dykt upp lite tid över för mig att börja blogga igen. Jag kommer snart sluta pendla då jag om några veckor blir Säljledare på Telenorbutiken i Kristianstad. Det kanske leder till att jag fortsätter blogga en längre tid. Vem vet?


Under dom fem månaderna som Jetlagg haft uppehåll så har det inte hänt så mycket. Jag har jobbat, åkt på en tvåveckors semester och även skrivit på för Kristianstad Boys. Dom flesta jag umgås med spelar för Boys samtidigt som hela försäsongen sker på konstgräs. Det kan man helt enkelt inte säga nej till.:)

Jag har även börjar lira på lite spel igen. Efter 7 månaders uppehåll så fick jag tillbaka suget. Så nu tänker jag fortsätta så länge det går bra. Även Spelguden kommer göra comeback på bloggen med några instick i veckan.

Senast han la upp sina spel på Jetlagg så startade han med en kassa på 10000 kr och höjde den till 55000 kr. Så ni får hänga med från början denna gång.:)

Annars så ser jag att det hänt lite saker i bloggvärlden. Fotbollskristiansstad eller vad den heter verkar blivit en seriös sida samtidigt som Johansen startat en Vibyblogg där han rapporterar allt från vilken färg Kardum har på sina kalsingar till hur mycket bira han druckit på Banken en onsdagskväll. Men Kristian är en tung bloggare så det blir säkert läsvärt vad han än skriver om.
Sedan har även Todde startat en blogg och, även alla lokala personer som hänger på Facebook regelbundet bloggar på sitt unika sätt. Så stort har det blivit. Och större kommer det bli...

Nu får det räcka för ikväll!

Eftersom jag har haft en väldigt bra kväll där jag plussat 4000 kr på spel, där jag bla fick in -1 på Bayern Munchen borta så tänkte jag fortsätta lägga lite spel.

Det blir NHL. Som dom flesta vet så är NHL inte det säkraste att spela på. Men oddsen lockar så därför spelar jag såhär.

San Jose Sharks - Colorado Avalanche  Rak 1a  1.67 i odds
O nattens dubbel blir
San Jose Sharks - Colorado Avalanche   1a 1.67   &  Toronto Maple Leafs - Ottawa Senators   1.90
Odds= 3.173

Vill ni vänta till morgondagen så känns 1an på Fiorentina-Sampdoria 1.75 väldigt lockande.

Lycka till

// Jetmir


Kommentarer
Postat av: Arber

Kul att du börjat skriva igen Jetmir! Alltid lika roligt att läsa dina underhållande inlägg! Jag ska försöka vara en av få som ska läsa din blogg utan att tippa ;)

2011-02-19 @ 23:52:35
Postat av: Facebook

Det var på tiden geten. Welcome back.:)

2011-02-20 @ 02:23:40
Postat av: Anonym

My man is back! Hörde den goda nyheten på Zekes idag! Nu har man nåt att följa ibland fast man iinte tippar. Welcome back broooo!!

2011-02-20 @ 03:50:41
Postat av: Haha

Skämtar du eller!? Säljledare... Du ska inte bli säljledare... Du ska bli säljare i butiken. Tönt

2011-02-24 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0