The Shield!







När man går från en två månaders utomhusträning till en tillfällig inomhusträning då känns det i kroppen.
Vi var bara två lag igår så man var helt slut slut efteråt. Men roligt var det. Det viktigaste i ett lag är att ha spelare som Ursprung som ger 100 % i varje träning samtidigt som han kräver samma sak av sina lagkamrater. Utan att bli för gnällig för den delen. Den här egenskapen är ännu viktigare i ett blattelag som har en väldigt låg snittålder.
Att jag är en av dom äldre i klubben säger väl allt.

Det är inte många veckor kvar till premiären, så det var tråkigt att Arber slog upp sin ljumskada. Jag hoppas han hinner bli spelklar till dess.

I Näsby så verkar allt vara frid och fröjd. Dom har minst 20 man varje träning. Tempot håller enligt spelarna div.1 klass. Truppen verkar vara bred, enligt en anonym källa är det 2-3 spelare som slåss om varje position.

Har inte träffat Seidi (Näsbys tränare) på ett tag men jag kan tänka mig att han har höga krav på laget. Något i stil med att dom ska gå igenom serien utan en förlust, o om dom mot förmodan skulle förlora en match, så kommer han säga upp sig med omedelbar verkan.:)

Men jag själv är tveksam till om laget är så mycket bättre än tidigare årgångar. Spelare på träningarna har det alltid varit gott om i Näsby. Frågan är om startelvan är starkare än förut?

I Boys så känns det som det motsatta. Vi har spets. Men ingen bredd.

Vill ni ha något att göra nu kylan begränsar era möjligheter. Då rekommenderar jag serien The Shield!
Det är en polisserie i Los Angeles som är baserad på verkliga händelser. I serien så får vi följa med hur en grupp halv-korrumperade poliser bekämpar de tusentals olika gängen i LA. Det är en riktigt jävla tung serie.
Alla dom som jag övertygat till att ge serien en chans har fastnat rejält!

Avslutar med ett citat från serien.

"The good and the bad cop are gone for the day. Im a different kind of cop."

// Vic Mackey efter det att han stängt av kameran under ett polisförhör.:)


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag håller med. Det är utan några som helst tvivel den bästa serien.



http://www.youtube.com/watch?v=8YiqPv3Ha68

2011-02-25 @ 18:58:47
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8YiqPv3Ha68
Postat av: Dagens Dubbel

"Bönan" verkar läsa på ordentligt, bra jobbat med Buffalo! Vad har hänt med Spelguden!?! Inte många rätt i veckan, hoppas på en bättre helg... Här kommer dagens dubbel som man kan lasta på minst en Gustav Wasa! Swansea-Leeds Över 2,5 mål i matchen! At. Madrid-Sevilla Över 2.5 mål i matchen! Denna dubbel ger ca: 3,5 ggr pengarna. Lycka till

2011-02-26 @ 10:58:37
Postat av: ??

Det är "speldag".. Var är spelgudens spelförslag?

2011-02-26 @ 11:12:01
Postat av: dzemal

Emil är det du din jävel? Jag sätter 2000 på den dubbeln. Ha det bra.

2011-02-26 @ 11:13:53
Postat av: haris

ey var är min hund? hitar inte min. tror den sprungit iväg?

2011-02-26 @ 11:15:30
Postat av: Arber

The Shield är riktigt bra. En av dem bästa serier jag sett! "Mackey's not a cop. He's Al Capone with a badge." -Aceveda



2011-02-26 @ 16:26:43
Postat av: Haris

Ja The shield är fett bra.

Men har ni sett min hund?

2011-02-26 @ 18:37:11
Postat av: Mokkii

Har Haris hittat sin hund ännu? Tyckte jag såg en hund springa runt på sommarlust..

2011-02-26 @ 20:06:58
Postat av: Hunden

Kära Haris, jag har hittat en annan!



PS. Sluta leta efter mig!

2011-02-27 @ 05:58:47
Postat av: Anonym

Hälsningar till den rolige komikern här på bloggen: SUG AV MIG OK? :)



/ United We Stand

2011-02-28 @ 03:34:20
Postat av: Komikern

Ok det gör jag gärna! :P

2011-03-01 @ 03:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0