Spelguden är tillbaka!





Hallå alla glada spelsjälar!

Jag hoppas att ni har saknat mig för nu slipper ni ta sms-lån för att klara vardagen.
Nu är det dags att börja vinna lite pengar.

Då kör vi!

Mina bästa spel blir en dubbel med Norwich vinst 1.45 i odds tillsammans med Skellefteå i Elitserien, odds 1.55.
För denna fina dubbel får ni oddset 2.25 ggr pengarna.
Denna ska sitta 7 dagar i veckan!
Bara att skynda till pantbanken på Sommarlust.:)

Sedan provar vi två st singlar på samma matcher men där kör vi handikapp. Alltså Norwich -1  (odds 2.15) och sedan
Skellefteå -1.5 (odds 1.90).

Jag kör med hög insats idag.
Lycka till ni som ryggar!


Kommentarer
Postat av: København

Är det verkligen smart att spela samma matcher både som dubbel och som singlar? borde ju vara bättre att dela upp risken?

2011-02-22 @ 18:19:55
Postat av: Scaniatjejen

Besök gärna min blogg där jag skriver om mitt jobb som lastbilschaufför! :)

2011-02-22 @ 18:25:13
URL: http://scaniatjejen.blogg.se/
Postat av: Spelguden

Givetvis är det hög insats på dubbeln till 2,25 ggr pengarna..

Handikapp spel ska man alltid spela mindre summor med...anledningen med dessa lir idag är att jag är säker på att den ska klara handikappvinst också!

Kanske får äta upp mina ord senare men på förhand känns dessa spel givna...



Vill man dela upp det kan jag rekommendera Brighton vinst hemma till 1,40 ggr pengarna!

Tottenhamn till 1,80 känns också bra, starkaste laget kommer starta idag och modric är tillbaka!

Crawely kommer också vinna hemma idag till 1,40 ggr pengarna!



Nu har ni lite mer material att dela upp riskerna på!

Kör hårt!

2011-02-22 @ 18:29:01
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-22 @ 18:34:39
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: tack å mycket :D

2011-02-22 @ 19:30:57
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: København

Då förstår jag bättre :)

Ska testa en liten slant på dubbeln!

2011-02-22 @ 19:36:56
Postat av: Jetmir

Nottingham och Norwich ska jobbas in nu när det inte blev någon träning.:)

Jag tror även Real vinner ikväll. Vågar man inte spela det så kan du spela att båda lagen gör mål.

2011-02-22 @ 19:41:18
Postat av: Sniff

QPR vinner hemma. Oddset 1.70 är fin på serieledarna.

2011-02-22 @ 19:43:23
Postat av: ??

Hur mycket har storspelaren dzemal spelat för?

2011-02-22 @ 19:52:34
Postat av: Spelguden

Ja denna kvällen var ju lite speciell...

Norwich gör självmål i slutminuterna ...

Skellefteå har öppen kasse med 30sek kvar men saik-spelaren snubblar när han ska skjuta in pucken i öppen kasse...



Dubbeln gick åt pipan!

Crawley gjorde iaf sitt jobb, likaså Brighton!



Men Tottenham måste väl stå för årets bottennapp? Har man chans att gå upp på tredje plats och Champions leuge i sikte så kan man fan inte få 3-1 i baken om

Blackpool som är helt värdelösa?

Nej... Spurs

2011-02-22 @ 23:40:44
Postat av: Spelguden

Ja denna kvällen var ju lite speciell...

Norwich gör självmål i slutminuterna ...

Skellefteå har öppen kasse med 30sek kvar men saik-spelaren snubblar när han ska skjuta in pucken i öppen kasse...



Dubbeln gick åt pipan!

Crawley gjorde iaf sitt jobb, likaså Brighton!



Men Tottenham måste väl stå för årets bottennapp? Har man chans att gå upp på tredje plats och Champions leuge i sikte så kan man fan inte få 3-1 i baken om

Blackpool som är helt värdelösa?

Nej... Spurs ... Ni är inte värda 4:e platsen ens!

2011-02-22 @ 23:41:13
Postat av: Spelguden

Det fattas väl bara att st.Louis inte kommer

Vinna inatt?

Eller jo.... Dem kommer vinna.... Så där åker polletterna in på en singel till fina 1,90!

En måste match för louis samtidigt som Colorado är "helt under isen" :) dem har glömt hur man vinner. 10 torskar i rad säger väl allt plus skador på halva laget!

2011-02-22 @ 23:43:43
Postat av: Kalle

Va säger ni om kvällens CL?

2011-02-23 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0