Söndagsfotboll!



        Skall fenomenet frälsa oss?


Söndagen bjuder på mycket Italiensk fotboll.
Och det gillar vi! :)
Så det är bara sätta sig i soffan fram till halv sex innan det är dags för fotbollsträning.

Dagens spel för min del blir.
Dagens singel: Fiorentina-Sampdoria  Rak etta 1.70. Mutu är tillbaka samtidigt som dom visat ett bra spel dom 2 senaste matcherna. 4-2 vinsten borta mot hemmastarka Palermo var väldigt imponerande.

Dagens dubbel blir :
Fiorentina 1.70  1a
Lazio- Bari 1.40
Odds. 2.38

Vill ni förbättra oddsen så kan ni välja o spela Lazio -1. på finfina oddsen 2.15.

Milan bör vinna borta mot Chievo då Zlatan kommer till sin rätt mot småklubbarna, men vågar nog inte spela på det.

Har ni inget att göra vid 20.00 ikväll så tycker jag att ni ska slå på svt där ett samhällsprogram vid namn "Säljsekten" har premiär.  Den är givetvis kraftigt överdriven av SVT men vad gör man inte för lite tittarsiffror.:)

// Jetmir


Kommentarer
Postat av: Spelguden

Hinner tyvärr inte reka idag!

Men kan bara snabbt skriva dagens tre bästa spel enligt mig:

Odds från expekt:



Lazio vinst 1,45

Bayer leverkusen vinst 1,60

Napoli vinst 1,45

Denna trippel ger er 3,36 ggr pengarna! Bara att lasta in!

2011-02-20 @ 14:06:41
Postat av: Dzemal

Roligt att bloggen är tillbaka.

Jag tänker spela båda er spel med stora pengar.

Hur mycket vill jag inte säga.

Nu hoppas vi på vinst för oss alla.

2011-02-20 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0