Truppen mot Vinslöv!





Efter två veckors vila är det återigen dags för träningsmatch.
Ännu ett div.fem lag i form av Vinslöv står på schemat.

Vi har även denna helg några spelare borta.

Tobbe är i Barcelona om jag inte är helt ute och cyklar.
Dzemal ska nog träffa frugans familj för att skriva under dom sista papprena innan han blir en stolt ägare.
Jag står med över. Fortfarande problem med baksida lår.
Emil vilar sig i form till seriepremiären.

Glädjande är att Bromöllaspelaren Armin Feratovic ska göra debut för Bois. Hans hårt kämpande spelstil är verkligen något som vi behöver. Tar han ansvar och spelar moget kan han mycket väl bli årets övergång i Sexan. Men med tanke på att det är Haris lillebror så ska vi verkligen inte hoppas för mycket.

Extra intressant blir det även att följa Fatos. Han har ju inte rosat marknaden precis under försäsongen precis. Under den sista träningen så fick han till ett skott från 40 meter. Efter det så lovade han mig att börja prestera. Upp till bevis imorgon.

Matchen mot Vinslöv är på lördag 15:00.

Den sista träningsmatchen spelas på måndag 20:30 mot Nosabys J-lag. Där kan vi mycket väl ställa upp med bästa lag om det inte blir några skador imorgon.

Här är truppen från Coach Pidde.

// Jetmir

Jag har inte fått klartecken från alla men denna trupp är uttagen till imorgon.
 
Samling 1400 Björkvallen
Match 1500 Konstgräset Krst IP mot div 5 laget Vinslöv
 
 
Målvakt
 
Raffe
 
Backar
 
Hamza
Mirnes
Haris
Arlind
Moustafa
 
Mittfält
 
Dzemal?
Fatos
Armin
Fiton
Donik
Hebba
 
Forwards
 
Arber
Issa
 
 
Sedan är det dags för genrepet mot Nosaby U på måndag och nästa Lördag börjar äntligen tävlingsmatcherna.
 
Hälsningar
 
Peter
 







Kommentarer
Postat av: Tänkaren

Geten det är många frågor som behöver svar inför premiären.

När ska Fatos börja prestera?

När ska Mohannad börja göra mål? Eller minst skapa chanser?

När ska Dzemal börja spela bra.

Det finns fler frågor men kommer inte på det just nu.

2011-04-08 @ 19:27:58
Postat av: nif

Va? Är Armin klar för er? Är inte transfern stängd?

2011-04-08 @ 20:00:56
Postat av: nif

so? om armin är klar? va ska han förstärka laget med? ni trillar ner. ahahaha forza näsby if. heja näsby heja d gröneeeee

2011-04-08 @ 20:30:20
Postat av: bois

nu med armin i laget så vinner vi serien utan problem

2011-04-08 @ 20:35:51
Postat av: nif

efter 3-0 vinsten förra säsongen mot bois. tidningens citat : en man mindre,näsbys melodi

2011-04-09 @ 02:33:02
Postat av: Boisare!

det blir svårt idag igen. ännu en gång är det många borta och det med armin tror jag inte blev av så han ska nog inte vara med

2011-04-09 @ 12:04:47
Postat av: till nif

Vad vill nif egentligen? Har han fått den i munnen eller?

2011-04-09 @ 13:20:45
Postat av: Rasmus Ingvert

JAG BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT FÖR JAG INTE KOM IDAG. SOM ALLA VET HAR JAG INGEN TELEFON OCH MINA FÖRELDRAR VA INTE HEMMA OCH SÅ FÖRSOV JAG MIG!!! FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!

2011-04-09 @ 16:53:25
Postat av: En som också missade matchen

Va slutade matchen?

2011-04-11 @ 10:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0