Truppen mot Ignaberga



Hej!
 
Här kommer Lördagens trupp.
 
Samling kl 1330 på Björkvallen med Kick off i Ignaberga kl 1500.
 
 
1.    Raffe Ingvert
2.    Mirnes Meskic
3.    Niklas Andersson
4.    Haris Feratovic
5.    Jetmir Buccoli
6.    Dzemal Hadzic
7.    Fatos Gashi
8.    David Lindborg
9.    Armin Feratovic
10   Tobias Ursprung
11   Emil Nilsson
12   Mohanned Issa
13   Hamza
14   Henrik Vinberg
15   Tobbe res mv
 
Kan bli aktuellt med ytterliggare någon
 
Vi kommer att spela 4-4-2
 
Hälsningar
 
Peter

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag hoppas det är fler än jag som brinner av revanschlusta efter den totala förnedring som Yngsjö utsatte oss för. Jag är fullständigt övertygad om att vi kommer att kriga från första till sista minut på lördag och att Ignaberga kommer att få sota för debaclet förra veckan. Allt är upp till oss själva men om vi inte tar oss i kragen och börjar springa, peppa varandra och framförallt ha lite TANKE bakom vårt agerande (såväl fotbollsmässigt som vokabulärt) så kommer vi tillhöra bottenskiktet resten av året. Jag är SÅÅÅ jävla trött på att halka efter på våren för att behöva jaga hela hösten efter att det har gått upp för laget att vi faktiskt är hyfsat mediokra bollspelare som lirar för att det är kul och att det krävs lite blod, svett och tårar för att knipa poäng (även i sexan). Så snälla, låt oss visa Ignaberga och alla andra i denna serie att vi faktiskt är ett bra fotbollslag som kan knyta näven och som bör tillhöra toppsegmentet av serien! Jag avslutar med en liten gåta; vifta och raseri - vem är jag? Rätt svar med rätt motivering belönas med en coca-cola på lördag...

2011-04-28 @ 22:43:57
Postat av: Tobbe

Jag hoppas det är fler än jag som brinner av revanschlusta efter den totala förnedring som Yngsjö utsatte oss för. Jag är fullständigt övertygad om att vi kommer att kriga från första till sista minut på lördag och att Ignaberga kommer att få sota för debaclet förra veckan. Allt är upp till oss själva men om vi inte tar oss i kragen och börjar springa, peppa varandra och framförallt ha lite TANKE bakom vårt agerande (såväl fotbollsmässigt som vokabulärt) så kommer vi tillhöra bottenskiktet resten av året. Jag är SÅÅÅ jävla trött på att halka efter på våren för att behöva jaga hela hösten efter att det har gått upp för laget att vi faktiskt är hyfsat mediokra bollspelare som lirar för att det är kul och att det krävs lite blod, svett och tårar för att knipa poäng (även i sexan). Så snälla, låt oss visa Ignaberga och alla andra i denna serie att vi faktiskt är ett bra fotbollslag som kan knyta näven och som bör tillhöra toppsegmentet av serien! Jag avslutar med en liten gåta; vifta och raseri - vem är jag? Rätt svar med rätt motivering belönas med en coca-cola på lördag...

2011-04-28 @ 22:44:43
Postat av: Hamza

Jag håller med Tobbe.

Spelare som Haris måste sluta klaga. Han är själv inte bra för tillfället. Vi kommer ta Ignaberga.

2011-04-28 @ 23:08:35
Postat av: Anonym

Hamza, jag syftar inte på Haris. Han är EN av ELVA i laget som gjorde en dålig match senast. Vi är dock överens gällande matchprognosen inför helgen...

2011-04-28 @ 23:23:11
Postat av: nif

ses den 6 maj era boisare, va beredd på en jävla bra match, forza d gröne

2011-04-29 @ 05:54:35
Postat av: Scan Emil

Bara vinst som räknas imorgon boys.

Mycket rörelse vill jag ha, så kommer passningen.

2011-04-29 @ 07:43:01
Postat av: Vifta och raseri?

Rätt svar: Haris

2011-04-29 @ 08:09:35
Postat av: ICA-Jerry

Jag tror också att det är Haris!

2011-04-29 @ 08:16:40
Postat av: Tobbe

För Coca-Cola krävs dock en motivering - OM det nu skulle vara Haris...



Här kommer förresten en till; nine mil. loss - vem är jag?

2011-04-29 @ 08:27:55
Postat av: Zd

Vad var det man kunde vinna Tobbe?

Kan vi inte höja insatserna lite?

2011-04-29 @ 08:48:27
Postat av: Tobbe

Ok, nya insatser; för korrekt svar med korrekt motivering vinner man en helkroppstejpning av Sergio! Må bäste man vinna...

2011-04-29 @ 09:11:53
Postat av: Telenor Issa

Den som passar mig så jag gör mitt förSta mål på 5månader får en helt ny Iphone!!!!

2011-04-29 @ 13:13:05
Postat av: Broder sanning

Issa ska vi vara helt ärliga nu så har du inte gjort mål på minst en två år trots att du spelat anfallare mest. Det är imponerande.:D

2011-04-29 @ 14:49:15
Postat av: Arlind

Fan att Knislinge inte vill släppa mig.

Verkar som jag blir låst ett år.:(

Jag gjorde en bra säsong förra året.:(

2011-04-29 @ 17:11:45
Postat av: Emil A

Med det laget borde ni springa hem många poäng i år. =)

2011-04-29 @ 20:54:08
Postat av: Raffe Ingvert

ole dole doff, jag är hårig. Vem är jag? Det är en kuggfråga

2011-04-29 @ 21:39:11
Postat av: Fatos G

Dax att ta första Vinsten idag Killar! Tycker vi följer Lagkapten Tobbe så blir detta en mycket trevlig Valborg!!

2011-04-30 @ 10:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0