Stor underhållning.

Jag kommer ta det väldigt lugnt ett tag tills jag jag får suget tillbaka.
Eller tills det finns något intressant att skriva om.

Jag avslutar med att lägga upp en video där Viasats kommentator Lasse Kinch visar det Svenska folket hans stora fotbollskunskaper.

Jag förstår inte hur man kan ha ett av Världens bästa jobb men ändå välja o pissa på sitt levebröd så här.
Vi blev av med Glenn Hysen från studion. Nu måste det väl ändå vara Lasse Kinchs och Bosse Anderssons tur att söka sig till Arbetsförmedligen tillsammans med Glenn Hysen.




Kommentarer
Postat av: ??

Inga spel från spelguden ?

2010-01-28 @ 18:38:35
Postat av: jimp

hysen är ju back in the game. Såg honom kommentera fotboll i höstas på fredagkvällar. Undrar hur han orkar gå upp om morgnarna och kommentera FIFA-matcher mellan finniga tonåringar när han kommenterat riktiga champions league-matcher!? Obs, ingen sympati

2010-01-28 @ 21:09:57
Postat av: oif

Hysen är nog den sämsta av dom alla.

Vad håller spelguden med förresten?

Blir det inge mer spel från honom?

2010-01-28 @ 23:32:21
Postat av: Spelguden

Jag kommer göra en seriös comeback nu till helgen där jag kommer ha en spelkassan som alla kan följa för att se hur det går! Töm spargrisarna! Gå och ta en kredit eller råna närbutiken för på lördag börjar vi! 10.000kr börjar jag med, kommer bara spela singlar och dubblar!



Någon som vågar rygga hela vägen?



Jag garanterar bättre ränta på pengarna än något annat sparande! Så ni som kastar pengar i sjön på aktier och annat skit, sälj allt och häng med på spelgudens högrisk aktie som kommer stiga med 30-40% i veckan!

2010-01-29 @ 00:35:02
Postat av: Beroende

Nu börjar det likna något!

2010-01-29 @ 02:23:06
Postat av: basti

nu ja!!!

2010-01-29 @ 14:53:53
Postat av: jalle

var är tipsen då??

2010-01-30 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0