Vilken match!


Jag måste erkänna att jag haft jävligt tur på mina fotbollsresor.
Om man bortser från Milanoderbyt som slutade 0-0 för några år sedan, så har jag fått njuta av VM-semifinalen 2006 mellan värdnationen Tyskland och Italien. Enligt Sveriges bästa skribent Simon Bank så var den matchen modern tids bästa landskamp. Att man fick uppleva just den matchen live var en helt fantastisk upplevelse.
Men efter att ha varit på plats på San Siro en kall tisdagskväll så börjar jag undra om jag inte varit med om en ännu sån där kväll som man sent kommer glömma..

Visst.... Vi förlorade. Men det spelet som vi visade upp i årets viktigaste match. Det var ren propaganda.
Vi hade turen att sitta ca 70 meter från Ronaldinho i första halvlek. Vilken spelare han är. Vi hade satt oss på San Siro redan vid halv 8 för se stjärnorna värma upp. Det jag fick se innan match och under matchen, fick mig att undra en sak. Det är att Ronaldinho är så tekniskt briljant att jag undrar om han kunde ha gjort Paul Scholes mål - med flit? Frågar ni mig så är svaret: utan tvekan Ja....

Lägger upp några bilder. Kommer lägga upp ännu fler så fort jag fått bilderna av Emil.
Det kommer även dyka upp några videos.

// Jetmir






Kommentarer
Postat av: azad

Måste ha varit HELT fantastiskt att vara där... läste på Milan hemsida att man fick in rekord mycket pengar på biljetterna och att var över 80 000 på arenan. Fler än i båda derby matcherna denna säsong och även Real Madrid matchen



Ser på bilderna även att det är fullsmockat, hur många lediga stolar såg ni egentligen???

2010-02-20 @ 05:10:50
Postat av: Jetmir

Tror inte det fanns någon ledig stol.:)

2010-02-20 @ 07:59:55
Postat av: Neven



Som Glenn Strömberg sa, San Siro är nog den bästa arenan för en Europa-cup match när det gäller stämningen. Måste vatt en härlig upplevelse.

2010-02-20 @ 09:51:25
Postat av: oif

Jag gillar när du lägger ner lite tid på dina texter Jetmir. Då blir dom väldigt läsvärda.

När det gäller returmötet så blir det väldigt svårt för Milan. Uniteds 3 mål har gjort så att dom har ena foten i kvarten.

Rooney mot guldbollen? Eller vad tycker ni andra?

2010-02-20 @ 10:14:02
Postat av: viktor

propaganda fotboll hahahahah ni hade första tio o sista fem min...... dihno är bara lat o tjock.....hotar aldrig med fart elelr i djupet som i barca....de fanns bara en lysande stjärna i milano o de är ronney, ren fakta

2010-02-20 @ 12:05:10
Postat av: Danne

Viktor vilken match såg du?

2010-02-20 @ 15:24:55
Postat av: Arber

Vilken match du fick se Jetmir. Mest rättvist hade 3-3 ändå varit. Milan hade hela första halvlek och borde ha satt 2:an istället kom 1-1 på ren tur.



Ronaldinho va kung på plan!

Rooney behöver vi inte ens nämna

2010-02-20 @ 17:25:12
Postat av: GB

I saw my mate the other day

He said to me he'd seen the white Pelé

So I asked who is he

He goes by the name of Wayne Rooney

2010-02-22 @ 16:14:00
Postat av: Mix

Wayne Rooney i all ära. Världens bästa spelare är åter igen Ronaldinho!

2010-02-22 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0