Benvenuti a San Siro


                                    Its time to fly again!!!



Det var ett tag sen man bloggade sist. Som tur är så håller Spelguden igång bloggen med sina spel.
Som ni kanske märkt så har hans spel gått väldigt bra på sistone. Och precis som med allt annat så drar framgång till sig intresse. Så besöksantalet börjar närma sig det antalet Jetlagg hade när jag skrev här som mest.
Det är väldigt kul. Jag har haft tur som haft livbojarna Johansen och Spelguden, för utan dom hade jag lagt ner bloggen.

På måndag så ska jag och 3 kompisar till Milano och se Milan-United på plats. Vilket spektakel det kommer bli.
Milan som bara för några veckor sedan var ett av Europas formstarkaste lag fick både Pato och Nesta skadade. Utan dessa spelare så har vi kommit ner på jorden igen då vi inte vunnit på fyra matcher. Men mot United så ska båda vara tillbaka.

Vilken match alltså... Ett Milan som redan gett upp ligan. Ett Milan som har Champions League i sitt DNA. Ett Milan som spelat ut United i dom FYRA senaste matcherna ska då möta ett formstarkt United med en Rooney som kanske är formstarkast i Världen för tillfället. Det svider att erkänna det men killen är het just nu.

Pato som haft lekstuga med dom flesta försvarare han hittills ställts mot kommer få sig en riktig match när han möter Världens bäst vänsterback i Patrice Evra. Trots att Pato varit skadad i över 6 veckor så tror jag att han ännu en gång kommer presentera sig på den stora scenen. Han gjorde det senast i matcherna mot Madrid fast det ekade inte tillräckligt mycket. På tisdag kommer det eka...

Jag ska försöka ta lite bilder för att sedan lägga upp dom här.....


Arivederci// Jetmir




Kommentarer
Postat av: Rooney

Den interna skytteligan i Man United:



1. Rooney (23)

2. Självmål (10)

3. Berbatov (8)

4. Owen (7)

5. Valencia (7)

2010-02-11 @ 10:23:39
Postat av: Självmål

Kul att ni ska dit och kolla Jetmir!

Tror dessvärre det blir tråkigt för dig eftersom jag avgör till Uniteds favör i Milano och min kollega Rooney tar över showen i Manchester.

Men eftersom du har sån trevlig blogg så ska jag försöka avgöra till er favör i Milano för att sedan hoppas på Pato i Milano!

2010-02-11 @ 12:00:26
Postat av: Nesta

Nesta motherfuckers Alessandro NESTAAAAAAAAA........

2010-02-11 @ 13:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0