Tuuuungt!






Tung hemmaförlust för Näsby och helt plötsligt så lider kommentarerna med sin frånvaro.
Men jag tror nog det är bäst för Näsby att stanna kvar i Supersexan ett år till. För jag tror inte spelarna hade klarat av en säsong i femman där man likt KBI förlorar en 5-6 matcher i sträck innan man tar poäng.
Det hade slutat med spelarrevolter,interna&externa bråk och till slut hade Lasse kastat in handduken.

Snart 4 månader senast man gjorde en träning. Måste nog börja komma igång nu innan kaggen blir för stor.

En tung förlust även för KFF. Jag tycker för jävla synd om dom. Så bra som dom spelat hela säsongen så förtjänar dom inte att tappa allt i slutet.

Fest igår! Och det var ett jävla bra tag sen man hade så kul.
Bilder och eventuellt en video dyker säkert upp här.

Tung förlust även för Milan (0-0 mot Livorno ser jag som en förlust) och nu börjar man redan oroa sig för CL-platsen till nästa år. Tänk er att vi var världens bästa lag 2007. Det kan vända snabbt i fotboll.
Berlusconi sälj nu för fan!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0