Thug life!

lol

Liknar någon!?

Får väl skriva ett kort inlägg om min avstängning innan spekulationerna drar iväg totalt.

Min version:

I matchen mot Wä en liten bit in i andra halvlek så smäller en Wä-spelare in i mig bakifrån precis innan jag ska ta emot bollen. Min armbåge träffar Wä-spelaren i magen i samma sekvens varpå spelaren slänger sig på marken och gör en Rivaldo d.v.s håller sig för ansiktet. Domaren blir livrädd och halar upp det röda kortet strax efter det reser sig deras spelare upp och kunde utan problem spela vidare. Min kritik går inte så mycket till Wä-spelaren även om han filmade på ett vis som jag ALDRIG har varit av närheten själv, vad än ni andra tycker.

Kritiken går snarare ut till domaren. Han kryssar nämligen i rutan "Våld" och skriver att bollen aldrig var i närheten. Hade jag själv läst rapporten utan att varit på plats så hade jag själv stängt av mig från all fotboll.

Jag tror att det är första gången jag hamnat på Skånebolls svarta lista. Ja ja, that´s life, shame on me!

Jag är dessutom i fint sällskap med Näsby IF:s Haris Feratovic, Rinkaby GoIF:s Martin Karlsson, Fjälkestad IF:s Anders Lee och Åhus IF.s Jesper Arildsson. Att de två förstnämnda återfinns på listan kan inte vara en högoddsare.

Nu så har jag i och för sig mer tid över till hus, barn och...nä, det var nog allt.

//Johansen

Kommentarer
Postat av: Stam

Mer tid för att blogga tänkte du säga?

Är det Haris på bilden?

2009-09-23 @ 14:19:42
Postat av: Björnen

Om det hade varit Haris på bilden så hade man inte kunnat se tatueringen på magen........



Johansen is a gangsa.. yes he is... yes he is what? yes he is what? johansen is a gansgsta... yes he is...



Vem är killen på bilden?

2009-09-23 @ 15:18:45
Postat av: EX.

Det du säger bevisar ju bara det alla som spelar i sexan eller femman vet, nämligen hur otroligt dåliga dommarna i våra divisioner är. Men jag kan tänka mig att det är många försvarare som blir glada nu Johansen, det är inte många försvarare i trakten som gillar dig.

2009-09-23 @ 15:30:00
Postat av: kung ken

http://veckansidioter.blogg.se/

2009-09-23 @ 23:17:52
URL: http://veckansidioter.blogg.se/
Postat av: Åskådare

Det var en ordentlig armbåge du delade ut, med avsikt att träffa! Det var väl bara tur att den tog på axeln och inte mitt i ansiktet. Pinsamt du skriver att det var "i samma sekvens" som armbågen träffade. Det var först när du förstått att han sprang in i dig, kunde inte tygla ditt humör & sen åker armbågen upp. Man såg det helt perfekt från sidan av planen. Korrekt dömt av domaren när han halar upp det röda, sådant hör inte hemma på en fotbollsplan. Men vi får ju tacka, Wä vände matchen och vann rättvist & tjongarlaget Viby åker ner i 6an!

2009-09-25 @ 14:29:25
Postat av: Johansen

Trams! Sådana situationer inträffar flera gånger varje match. Jag är glad att du skriver att armbågen träffade axeln något som domaren inte såg. Lite skillnad där. Min "ordentliga armbåge" hindrade inte heller Wä-spelarens sinnesnärvaro att göra en "Rivaldo". Om den nu var så hård hade det INTE inträffat att han filmat. Domaren blir i alla fall lurad.

Som Wä-supporter förstår jag att du är färgad.

2009-09-25 @ 19:16:13
Postat av: jimp

hahahaha HARIS!!!

2009-09-25 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0