Korta notiser!


                           Craig Bellamy


Det är härligt att se att Johansen börjat skriva igen efter ett kortare uppehåll.
Även om ämnet var lite konstigt;).
Det ska dock bli jävligt intressant att höra hans version om varför han är avstängd för resten av säsongen.
Man kan väl inte bli avstängd för resten av säsongen pga. för många försök till filmningar under en å samma säsong?;).
Jag hade dock kunnat gräva fram det själv men vi låter bloggkollegan få yttra sig först..........

Jag såg lite av Manchester-derbyt igår. Matchen var riktigt bra och jag ångrar verkligen att jag inte såg hela.
Matchen var i klass med Milano-derbyt för nåt år sedan då Inter vann med 4-3.
Craig Bellamy är verkligen en speciell person. Ni missade väl inte att förutom att han gjorde ett drömmål så hann han även med att smälla till en supporter som sprang in på plan. Legend alltså......

Chelsea imponerar något oerhört. 6 raka segrar och 15-3 i målskillnad talar sitt tydliga språk.

Milan vann utan att imponera. Man måste verkligen bli effektivare framför mål om man ska vara med o kriga där uppe. Firma Nesta/Silva har verkligen imponerat på mig. Trodde aldrig att Brasiliens bästa försvare 2008 skulle anpassa sig så enkelt i Serie A, men killen spelar som om det vore hans 25e säsong i Serie A.

3 lag som verkligen imponerar är annars Juventus,Sampdoria och Inter. Får Cassano/Pazzini var friska så kan dom överraska i år. Genoa som spelar Europas snabbaste spel ligger strax bakom.

Både Serie A och PL verkar bli väldigt intressanta denna säsong medans Primera division redan verkar vara avgjord. Real och Barca har redan ryckt ifrån och precis som Pontus Kåmark sa igår på fotbollskanalen så börjar Spanska ligan alltmer likna den Skotska ligan.

Så här svarade Mourinho när han fick frågot om CL och matchen mot Barcelona i helgen.

“Jag vill inte snacka något mer om Champions League men om jag verkligen måste så är det bara för att säga att Julio Cesar inte spelar mot Cagliari på grund av att han är helt utpumpad efter de tre räddningarna han gjorde mot Barcelona...”


Haha han är helt underbar!!


// Jetmir Isufi


Kommentarer
Postat av: Neven



Haha Mourinho är bara för rolig alltså :)

2009-09-21 @ 12:53:30
Postat av: Silly

Bellamy till Näsby nästa säsong..



...Johansen också?

2009-09-21 @ 13:10:48
Postat av: Johansen

Precis vad Näsby behöver....fler egon! ;)

2009-09-22 @ 17:36:37
Postat av: KalleAnka

Va är detta Johansen? Kallar du dig själv för ego? Och så har du dragit på dig en grov avstägning?

Jag visste inte du va sån gangster.



Nu får du allt förklara dig!!

2009-09-23 @ 11:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0