Förlust för KFF!


Jag var 10 minuter sen till matchen igår eftersom jag ville montera klart 2 nattduksbord. Eftersom det var fullsatt redan innan seriefinalen startade så fick jag köra ända ner till Maxis parkering för att hitta en ledig plats.
Själva matchen var underhållande. Öster fick in 2 skitmål och KFF kunde aldrig riktigt återhämta sig från det.
Men de har ett bra lag så jag tror fortfarande på Superettan.

Har varit lite livlös under helgen så följde den Spanska ligan.
Helt ärligt så förstår inte varför så många höjer upp den som en underhållande liga.
Jag tyckte mest att det var ett väldigt låg tempo med få målchanser. Publiken sitter helt tyst matchen igenom och tror att det är teater dom kollar på.
Förutom Barcelona och kanske även Real så finns det inte många lag kvar som "underhåller".

Vill ni se på en liga som förändrats avsevärt dem sista 3 åren så ska ni medgångsfans komma tillbaks till Serie A igen.
Hela omgången innehöll väldigt många bra matcher med snygga mål.
Ta Napoli-Livorno t.e.x. Målchanser från båda håll matchen igenom. Quagliarella höll redan tidigt i matchen på att göra en Eurogoal. Han snittar väl en 6-7 st Eurogolas per säsong.



Det glädjer mig att se att Serie As unga tränare alla förespråkar en offensiv och underhållande fotboll.


                                      Kolla in publiken!!

Kommentarer
Postat av: ?

Publiken???? Serie A....gapar tomt på läktarna. Nej, La liga och Premier league, det är fotboll. Fullsatt på de flesta matcherna.

2009-09-01 @ 14:02:22
Postat av: Add

Vad ska du med fullsatt till när det är knäpptyst på läktaren?

Hellre 30000 som hörs än 50000 som klappar med 2 fingrar.



Håller med... Serie A är inte som den var för en 5-6 år sedan.

2009-09-01 @ 14:11:16
Postat av: Challe

Du och ditt tjat om Serie A...

- "...Jag tyckte mest att det var ett väldigt låg tempo med få målchanser..." tycker jag passar in utmärkt på Italiensk fotboll!

2009-09-02 @ 11:44:30
Postat av: fuck u

vf läser ni denna blogg om ni hatar serie a. fucking fittor

2009-09-03 @ 21:32:10
Postat av: Berat

Jetmir uppdatera inte bloggen så ofta, hinner fan inte läsa allt ;) kom igen nu!:P

2009-09-04 @ 12:46:03
Postat av: Jetmir

Haha

Humor på den;).

Har haft mycket att göra.

Men ikväll då jävlar är det dags igen;).

2009-09-05 @ 13:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0