Mr Eurogoal!


Näsby förlorade mot Yngsjö med 3-2, vilket innebär att det kommer bli en helvetes derby mot KBI nästa säsong i Supersexan.
Ser fram emot kebab istället för korv med bröd och en massa gula/röda kort i derbyt.

Jag har inte så mycket tid för en djupare sammanfattning av femman och sexan (kanske kommer senare).
Istället tänkte jag lägga upp en video med en spelare som gjort flest Eurogolas i Europa.
Han gör inte fler än 13-14 mål per säsong. Men när han gör mål..... Ja då jävlar...........

Kasta ett extra öga på det som händer efter minut 2.10. Jag säger bara felvänd och sen pang!

Enjoy- 

Fabio Quagliarella- Napoli




Fotnot- Eurogoals betyder omgångens snyggaste mål i Europa.

Kommentarer
Postat av: Näsby IF

Bara 24 timmar efter att Näsby if misslyckats att fixa kvalplatsen så får tränaren Ted Karlsson avgå!!

Om de är p.g resultatet eller någon anledning de vet vi tyvärr inte ännu!

Själv tycker jag att de är väldigt synd, för att en Näsby kille som Ted behövs verkligen i den klubben.

2009-10-06 @ 12:01:52
Postat av: sean

var inte han qaudirella (?) påväg till unitde för något år sen?

2009-10-06 @ 14:31:22
Postat av: Jaaadåå!

oljemagnatvillkopamilanforoversjumiljarder" rel="nofollow">http://www.fotbollskanalen.se/1.1255920/2009/10/07/albanskoljemagnatvillkopamilanforoversjumiljarder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0