Beresor.se


Jag har hittat en sida där man kan åka o njuta av toppfotboll runt om i Europa för fyndpriser.......
Vem hade t.e.x kunnat tacka nej till Milan-Real Madrid 3-4 nov för 1995kr, med flyg,biljett och hotell inräknat?
Jag kommer tyvärr operera axeln den 30 oktober så det blir svårt för mig att åka. Men lagom till slutspelet så är jag redo.....

Här har ni länken.  
http://www.beresor.se/?p=resor&id=525

Jag kommer även ha länken på höger sida ifall ni blir sugna på att kolla in den efter nån månad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Milan - Real Madrid



I paketet ingår:



• 1 natt på 3* centralt hotell, del i dubbelrum

• Frukost

• Matchbiljett kortsida, hemmasektion

• Lokala skatter och avgifter



Obs! Flyg ingår inte i detta paket"

2009-10-23 @ 10:59:30
Postat av: Anonym

Flyg till Europas stora städer kostar inte mer än 500-600 tur/retur.

2009-10-23 @ 11:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0