Jet on fire!

trlager

Eeeh.....träningsläger?

Jet bloggar som aldrig förr och speltipsen faller lika rikligt som höstregnen. Trots detta så får man SMS med uppmaningar om att publicera ditt och datt. Fattade inte riktigt varför men så såg jag. Speltipsen engagerar tydligen färre (färre unika) men de som är engagerade skriver som sjutton (fler kommentarer). Kul med så många kommentarer dock men Jetmir, som den underhållare han är, vill ju tillgodose alla. Här kommer en sak han efterfrågat: Lika som bär.

Blev utsatt för en frågesport i ämnet "Ullared" i helgen. Vilken snackis! Jag fick 2 rätt av 19. Det är jag stolt över!

Fan, det var det enda jag hade just nu.

Notera att det är sju stycken på bilden! Vem är nummer sju?

//Johansen




Kommentarer
Postat av: Lol

haha berat halili bara va tvungen att vara med på den bilden

2009-11-23 @ 20:01:44
Postat av: mif

Jag tycker att det bara är bra att ni bloggar om så olika saker. Det är svårare att tröttna på det sättet. Det hade varit bra om ni skrev mer om femman och sexan. Där har ni tyvärr blivit sämre.

2009-11-23 @ 20:40:33
Postat av: Erik

Jag gillar också att ni varierar och skriver om mer än bara lokalfotbollen. Fortsätt så

2009-11-23 @ 21:45:44
Postat av: tepp

HAHA, lika som bär... man kan ju få hjärtbesvär av mindre.

2009-12-03 @ 22:38:36
URL: http://tepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0