Stans hetaste fotomodell!!


My name is Musampa....................... Kiki Musampa..

Näsby Ifs
B-lagsspelare Abdi, mer känd som Kiki Musampa gör succe som modell här i Kristianstad.
Det kommer bli väldigt intressant  att se vart detta leder. Han kanske får ett modellkontrakt efter detta? Eller så ser Lasse "Snoken" Ek detta o då kanske Kiki får en chans i A-truppen.

Jag blev uppringd förra veckan av Lasse och då han förklarade han att jag blivit petad mot Degeberga av den ädla anledningen av att "jag var den enda spelaren i klubben som kan ta en petning". Haha humor på hög nivå där av Snooken. Det kan även bero på att jag inte kunnat träna dom sista veckorna. Men o andra sidan har jag alltid trott att jag varit tillräckligt bra för att vara ordinarie i div.6 trots att jag inte kan träna regelbundet. Men tydligen så har jag haft fel.
Not good enough helt enkelt..............

Johansen är lite deprimerad över alla förluster Viby IF har fått genomlida. Men sluta blogga kommer han absolut inte göra. Jetlagg behöver Johansen lika mycket som Johansen behöver Jetlagg. När får man annars chansen till att skriva så att stans 500 mest intresserade fotbollsfanatiker kan läsa?

Emil Nilsson kommer inom kort skriva på för Nosaby. För första gången någonsin kommer Nosaby ställa upp med en kreativ spelare på mittfältet. Eller ska han spela anfallare?  Cherwin eller vad han heter räknar jag inte in.( Trots att han spelat i klubbar som IFK Göteborg,Häcken och Ajax) Haha. Ännu en gång humor på hög nivå!!

När det gäller internationell fotboll så börjar det hända lite saker. Fast det kommer vi in på lite senare när saker och ting börjar bekräftas istället för att dementeras gång efter annan.................

// Jetmir


Kommentarer
Postat av: daniél

Eek ledde sitt manskap till en 4-0 seger, eller? Inget fel på den coachningen?

2009-05-19 @ 01:01:16
Postat av: Anonym

då blir det du och Musampa i innermittfältet i Blaget...

2009-05-19 @ 02:28:22
Postat av: ÅSA

Abdi Näsbys egen modell här i Kristianstad.

Jag ser en stor möjlighet att beträda plan för Abdi man behöver en pausunderhållare som drar tjejer till matcherna och inte en hop skrikande gapande

åskådare som inte bör vara på en IP.

Skulle vilja se dig i string vilken läckerbit.

Kommer och tittar på fredag i pausen.



2009-05-19 @ 09:49:54
Postat av: Emma

Worria är snyggast i stan! ;)

2009-05-19 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0