Slutet närmar sig verkligen...

Har inte skrivit på ett tag, har haft annat för mig. Slutet närmar sig verkligen men innan jag lägger av att gästblogga så har jag ett antal inlägg kvar att skriva. Eftersom familjen är på väg att utökas så kommer inte det finnas samma tid som innan att blogga i alla fall inte alls lika ofta.

Noterar följande:
Viby IF var exakt 16 sekunder från sno med sig en poäng från matchen emot Åsums BK. Orkar inte skriva mer om det, läs här istället. Sjukt knäckande så det är ju tur att man spelat fotboll i nästan 30 år och har distans till sporten. Lättare att släppa förluster även om denna hörde till de jobbigare.

Ronaldo nära tårar efter att blivit utbytt i 60:e mot Man City. Påminde mer om min dotter som är i en tidig trotsfas. Fattar inte killen att Sir Alex vill spara honom. Inte helt mogen ännu.

Var i Mjällby och konstaterar att Mjällby imponerar medan mitt kära Bajen kommer att få problem. Båda lagen har visserligen ekonomiska problem, hoppas de inte säljer av för många nyckelspelare bara. Gillar för övrigt Mjällby som lag även om mitt hjärta brinner för Hammarby vare sig de ligger i superettan eller allsvenskan.

Efter visiten i Mjällby så såg jag finalen i Copa el Rey. Barcelona är utan tvekan det lag som är mest underhållande att titta på av ALLA lag i världen. Vad de skulle, enligt rykten, med Zlatan till vet jag inte. Hade han passat i Barcelona till att börja med?

Önnestad och Ovesholm ångar på.

//Johansen


Kommentarer
Postat av: VIF



Gräset är inte längre så grön i Vib.. :(

2009-05-16 @ 12:18:52
Postat av: Johansen

Gräset är alltid grönare i Viby, det kan du fråga vem som helst som spelat i klubben på senare år. Det är fortfarande kul att gå och träna. Gemenskapen i Viby överlever motgångar speciellt såna små som kräftgången i "Superfemman".



2009-05-16 @ 14:09:58
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig lördag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-16 @ 14:11:52
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Lars

Tänk er Näsby i Vibys situation... hahahaha det hade varit total kaos hahaha

2009-05-16 @ 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0