Helgen...

Vad var behållningen av helgen?

Knappast att Viby tappar en 0-2 ledning till 2-2 för att sedan återupprepa matchscenariot exakt från förra årets möte med utvisning och mål i röven på övertid. Starkt av Önnestad att vända till vinst, svagt av Viby att inte döda matchen vid 0-2.

Inte heller var det att jag vann ett presentkort på 200:- på en lokal färghandel på Vibys dragningsfest. Köpte lotter för 200:- så jag gick inte minus. Om man räknar bort det faktum att jag inte vann på min stående 100:-lott. Okejdå! 100 minus.

Visst var det intressant att se två profilstarka supersexanprofiler på dragningsfesten. Rune Truedsson, nu tränare för Winnö, med förflutet i Viby IF och Ted Carlsson, vice VD för Cirkus Näsby. Två trevliga herrar som är välkomna igen. Detta var dock inte behållningen heller.

Behållningen av helgen ses nedan. Fotbollsgodis!




//Johansen

Kommentarer
Postat av: jimp

el fantastico, från 1 poängs ledning till 7! Så mäktigt

2009-05-05 @ 11:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0