Veckans profil: Murat Isufi

 

..

 Niklas "Negan" Nordgren och veckans profil Murat "Muratdona" Isufi

 

Nu är det dags för en intervju med Clas Ohlsons ansikte utåt. Välkommen Murat "Muratdona" Isufi! Första frågan, hur känns det?

Jodå,jättebra. Det är en ära och få bli intervjuad av denna blogg. Trodde aldrig att ni skulle fråga, haha.

 

När man pratar med folk i stan som vet vem du är och ber de beskriva dig så använder de alltid ordet "trevlig". Hur kommer det sig att du är så "trevlig"?

För jag är helt enkelt en trevlig prick. Jag försöker alltid vara positiv och le när jag träffar människor. Sen att jag aldrig kan hålla käften och älskar och prata kan vara en anledning till att folk beskriver mig så=)

 

Namn:Murat Isufi ( Bror till Bloggprofeten Jetmir )

Ålder:23

Familj:Mamma, Pappa, 2 bröder, syster och Fru=)

Klubbar du spelat i: Tollarps IF, KBI, KFF, Mjällby AIF, ovesholm

Favoritklubb:Champions of England, Champions of Europe, Champions of The World!!!

Favoritspelare:Den söte Wayne Rooney!!

Favoritmat: TacoBuffé

Bästa film: Jenna Rides Again

Bästa bok: Har hört att Snabba Cash e bra?

 

 

Vad är din främsta egenskap som fotbollsspelare?

Min främsta egenskap som fd. fotbollsspelare var nog blicken för spelet och spelvändningarna.

 

Vad är din sämsta egenskap som fotbollsspelare?

Jag var väl ingen Bierhoff på huvudet och gick inte ända in i kaklet som tränarna ville att man skulle göra. Själv tycker jag att min sämsta egenskap var att mitt psyke inte var det bästa speciellt inte i motgång.

 

Vem tycker du är dem bästa fotbollsspelaren i stan?

Jag, Emil och Niklas=)

 

Den mest överskattade?

Jetmir!!

 

Bästa fotbollsögonblick?

Copa Catalunya i Barcelona där vi förlorade finalen mot ett ihopplockat Texasgäng plus sista träningen innan jag fick kontrakt i Mjällby som gick väldigt bra.

 

Bästa fotbollsspelaren du spelat mot?

Paulinho, när han spelade i Örgryte. Vi mötte Örgrytes B-lag och förlorade med 8-1 och han dansade samba, helt sjukt. Sen så har jag spelat mot Rosenberg också men jag märkte inte att han var på plan förrens i 80min då han gjorde mål.

 

Vem är din förebild och varför?

Mina föräldrar, för att dom har uppfostrat mig till den jag är och Sir Alex Ferguson, för att han är en MAN! och kmr alltid att vara en legend.

 

Vad är det bästa respektive det sämsta med Kristianstad?

Det bästa är väl att vi har så många överseriösa fotbollsälskare ( Johansen, Jetmir + alla i div 6) som gör tråkig div. 6 fotboll intressant och att Clas Ohlson har öppnat i stan=)

Det sämsta är väl att det finns för mkt avundsjuka. Folk borde lägga ner energin på att uträtta ngt själva istället för att kritisera dem som gör bra ifrån sig. Sen att ängagäng som VMA och Nosaby försöker konkurrera mot KFF är ngt som bara suddar bort Kristianstad från Sveriges fotbollskarta.

 

Om du hade fått ändra något i ditt förflutna, vad hade du ändrat på?

Jag hade inte varit så envis, hade tänkt längre fram dvs inte använt voltaren i 10 månader innan jag bestämde mig för att rehabilitera mig.

 

Vem hade fått spela huvudrollen om man hade filmatiserat ditt liv?

En vit Will Smith=) haha

 

Hur ofta läser du Jetlagg ?

2-3 ggr/ mån

 

Vad är det bästa med Jetlagg?

Det är att så många överseriösa fotbollsälskare kan få kommentera vad dom vill när dom vill=)

Sen är intervjuerna som ni håller i väldigt seriösa och intressanta. Tyckte Peter Lindgrens intervju var bäst.

 

Har du ett förslag på en profil vi kan intervjua och i så fall varför?

Tycker att ni skall intervjua Ronnie Moneymaker Larsson eftersom han har svaren på alla era frågor. Får ni igenom en sådan intervju då har denna blogg verkligen lyckats.

 

Hur var det att ha Sören Cratz som tränare?

Väldigt intressant faktiskt. Vi kom till Mjällby samma år och då hade han en sjuk auktoritet eftersom han ngt år tidigare hade vunnit sm-guld me Hammarby men floppade som de flesta tränare i Helsinborg. Det bästa med Sören var att han verkligen brann för det han gjorde och det smittade omgivningen. Han kunde motivera sina spelare och höja deras självförtroende väldigt bra. Men han delade inte samma fotbollsfilosofi som jag, han var mkt " ända in i Kaklet"- tränare och hade väl ingen ide för ett eget grundspel vilket ofta gjorde att Mjällby malde sönder motståndarna istället för att spela ut dem.

 

Vilken spelare imponerade mest i Mjällby?

Den som imponerade överlägset mest enligt mig var Peter Hiir Salaka. Men Sjöfors, Nicklasson, och Michalski var också spelare som utmärkte sig extra.

 

Hade Senften sex med Chippen Wilhelmssons morsa som ryktet säger?

JA! Enligt mina källor så jobbar hon som lärare och han som idrottslärare på samma skola. Under en skolresa till Polen såå. . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Ligger någon sanning bakom påståendet att du efter varje Mjällbyträning kom hem och berättade hela träningen i minsta detalj för din familj och vänner?

JA! Jag var sjutton år gammal och sjukt stolt över att jag hade A-kontrakt i Mjällby. Jag vet att min kära bror har tipsat dig om denna fråga, haha. Jag berättade verkligen allt, haha

 

Berätta något vi inte vet?

Att jag en gång i tiden som liten funderade på att sluta spela fotboll och börja innebandy istället. Jag kom med förslaget till min farsa som kommenterade " då kan du lika gärna bli bög oså ". Enligt farsan skall alla pojkar spela fotboll annars e ngt fel=)

 

Var tror du att du hade spelat om inte ljumskarna hade satte stopp för dig?

Minst i Allsvenskan! Självsäkerheten kmr inte av att jag var den största talangen utan att jag ville mest. Jag hade bestämt mig för att lyckas men min vilja satte även stopp för mig.

 

Vad har du som Nordgren och Emil Nilsson saknar?

Jag spelar lika bra med bägge fötterna vilket inte mina två SuperSwedes gör.

 

Du har ju både spelat i KFF och Mjällby. Vad är det största skillnaden?

Mjällby tar hand om sina unga och vill utveckla dem, KFF tror att de skall nå framgång genom etablerade värvningar. Sen så är jag kanske inte rätt man och fråga om KFF eftersom jag inte var där så länge. 

 

Är det sant att ni spelade om pengar när ni spelade fotboll redan i 11 års ålder? Och kan man gissa på att det var Jetmir som kom med idén?

Jag tror fanimej att det var tidigare än så. Men Jetmir var initiativtagare väldigt ofta när det handlade om att spela om pengar. Sen så måste jag även påpeka att vi inte alltid spelade om pengar utan om allt som hade värde, tex: mobiler, kläder, klockor, cycklar. Jag kan inte komma på en enda gång vi har spelat utan att ha ngt i potten och jag tror att de flesta som är uppväxta på Österäng håller med =)

 

Vad hände egentligen i Ovesholm? Du hade lekstuga mot Viby i premiären för att sedan bli utvisad nästa omgång mot Winnö och sedan försvinna?

Man kan väl säga såhär " Jag kom, jag såg, och jag försvann snabbt som faan ". Sanningen är så att jag har en bror som är en sk. KlubbHo-a och en dag så kom han in till mitt rum och frågade om jag ville börja spela i Ovesholm för att han och biffen skulle dit? Jag ville ju först inte men han har en jävla övertalningsförmåga och målade upp iden som ngt vackert och stort=) När jag väl började spela o träna med Ovesholm så insåg jag att klubben var bra och hade många trevliga kreaturer men det passade inte mig. Jag hade inte kul på träningarna eftersom det var mkt sparka och spring och matcherna skall vi inte ens prata om. Dom ville spela med 7 försvarare och 3 anfallare vilket gjorde att jag inte kunde vara så delaktig i spelet.

 

Du fick utmärkelsen ”Årets flopp” och jag ”Årets filmare” av Supersexans jury 2008. Är det något du vill säga till juryn?

Naj, klart att jag är årets flopp. Jag tycker det själv. Hade jag tränat och spelat så hade jag blivit årets spelare, men det gjorde jag inte då blir jag flopp. Jag tackar och tar emot=) Årets filmare var ju säkert enklare att bestämma än årets flopp. Johansen borde bli stuntman=)

 

Hur kom det sig att du inte fick A-lags kontrakt i KFF men fick det Mjällby som är en större klubb?

Jag hade fått det i KFF också om jag stannat kvar. Men jag hade inget tålamod eftersom jag och Tommy Björk inte kom överens i J-laget så jag gick tillbaka till KBI.

 

Tänker du börja spela fotboll igen? För visst har du skrivit på för Näsby IF? Du återfinns på deras hemsida.

Jag har också hört att jag spelar för Näsby, det är nog bara ett PR-trick från deras sida. Jag vet inte om jag skall spela fotboll nästa säsong men det är inte särskilt troligt. Min mage har växt nu och rumpan börjat hänga så jag hänger nog inte med tempot i Superzexan.

 

Vad tycker du KFF borde göra för att etablera sig i Superettan?

Värva Emil, ta in Thomasson på plan igen, vill verkligen se hans första touch igen oohhh. Efter att man har gjort två genidrag så borde man försöka ordna något riktigt sammarbete med Byhålsklubbar som VMA och Nosaby och på ngt sätt värva deras spelare eftersom Kristianstad har varken talang eller pengar för 3 jämnbra lag.

 

Vem hade du tagit med på en öde ö?

Min Fru=)

 

Är det sant att du ramade in den Clas Ohlson-katalog där du var med på bild?

JAA!

 

Vad gör du om 5 år?

Lever gott, tjänar fett och är Butikschef.

 

Snabbfrågor

Clas Ohlson eller Näsby IF Clas Ohlson

Telenor eller Telia               Comviq

Cantona eller Berbatov     uh a Cantona, säg uah Cantona

Tid eller Pengar               Pengar!

Damfotboll eller Innebandy Curling

KFF eller Viby IF               KFF

Henke eller Zlatan             Henke har spelat i United=)

Håkan Hellberg eller Lasse Ek Känner ingen av dem

Brianna Banks eller Jenna Jameson oh dessa känner jag bra men jag tar nog Jenna!

 

Tack så mycket Murat och lycka till i framtiden.

//Johansen


Kommentarer
Postat av: Kent

En fantastisk spelare den där Murat. Såg honom i alliansen med Ovesholm.

2009-03-01 @ 23:57:47
Postat av: Kund

En fantastiskt trevlig säljare, Clas Ohlson gjorde ett riktigt klipp när man anställde Murat;-)

2009-03-02 @ 00:50:20
Postat av: OIF

Det var en intressant intervju.

Men du lämnade OIF för tidigt.

Du skulle gett klubben en chans.

Att du inte vet vem Lasse Ek är förstår jag för det vet väl ingen. Men hur kan du inte veta vem Håkan Hellberg är?



Ingen kopierar Sören Cratz spelide´ bättre än Håkan Hellberg=).

Postat av: Micke

Rolig läsning.

Fast måste säga att det vore jävligt imponerande av dig Jetmir om du hade publicerat en intervju med Ronnie Larsson.



Hoppas du börjar spela fotboll igen Murat. Fast i en seriösare förening då.

2009-03-02 @ 10:47:18
Postat av: Max

"då kan du lika gärna bli bög oså" hahaha, fan va bra!

Props till Muratdona som är en riktigt trevlig kille.

2009-03-02 @ 11:32:00
Postat av: Sanning eller lögn?

Det ryktas om att Murat en gång i tiden var Milanfan tillsammans med sin bror. Några år senare lämnar han sin bror i sticket och går över till United.



Det luktar medgångsfan om du frågar mig.



Kan någon bekräfta detta påstående?

2009-03-02 @ 12:43:22
Postat av: sanning eller lögn!

2009-03-02 @ 13:05:34
Postat av: Sanning eller lögn

Dzemal är du i farten igen me dina påstående hahahah.. / United We Stand!

2009-03-02 @ 13:07:01
Postat av: Sanning eller lögn

Jag har också hört att murat gjort en s.k afif. Bytt lag från milan till barcelona, så som många andra har gjort, men dessa går kanske över till r madrid då real går bra nu:)

2009-03-02 @ 14:53:12
Postat av: Pertti Kalliomäki

Har Murat också gift sig? Hade för mig att det va Jetmir?



Grattis iallafall, nu har vi ungkarlar i Kristianstad lite mindre konkurrans när Kristianstads egen Cassanova har valt att binda sig.

2009-03-02 @ 19:01:30
Postat av: Tråkiga

Coola gänget som gjorde stans tjejer osäkra på helgera har alla gått och gift sig förutom Emil och Zoltan



Jetmir = Gift

Murat= Gift

Nordgren= Gift

Niklas= Gift

Haris=Gift

Dzemal= Gift?

Mirnes= Gift och barn





2009-03-02 @ 19:12:00
Postat av: evert

djemal har har separerat och är numera player nr.2 i Kristianstad, tätt efter samir!

2009-03-02 @ 19:34:24
Postat av: Pertti Kalliomäki

Perkele! Det va fan va alla ska binda sig nu förtiden!

2009-03-02 @ 19:40:26
Postat av: Näsby

Hoppas verkligen att Murat börjar spela för oss. Alla lag behöver en spelfördelare som han.

2009-03-02 @ 20:05:16
Postat av: Naserligan

Dzemal och samir. Vilket team!

Fy fan vad niclas svettas mycket.

2009-03-03 @ 08:00:55
Postat av: Johansen

Trots att Niklas bara gick på 20% av sin förmåga på Vibys träningar så svettades han. Så tuffa är träningarna! ;D

2009-03-03 @ 09:20:04
Postat av: Stefan

"Den mest överskattade?

Jetmir!!"



Hahaha

2009-03-03 @ 12:53:17
Postat av: negan

Så e de o va vältränad:) jag svettas bara jag knyter skorna.....

2009-03-03 @ 14:50:10
Postat av: Göran latest news!!

Den 25 åriga oskulden Göran ska tydligen inte sluta blogga.

Vi kommer alltså få njuta av han skarpa syn på fotbollen och dömandet ett bra tag framöver.



Om ni tycker att han var dålig på fotboll så har ni inte sett han döma. Han får Lasse Åström o se ut som en Premier Leaguedomare. Alltså en domare från Världens bästa liga.

2009-03-03 @ 16:43:49
Postat av: Till Negan

Vad är det för gul fläck du har mellan bena?

2009-03-03 @ 16:45:32
Postat av: Negan

jag tror jag råka göra på mig där... :P

2009-03-03 @ 17:00:08
Postat av: jimp

nån som vet hur det gick för milan i helgen?

2009-03-03 @ 20:40:48
Postat av: Buffi

Vilka spelade mer i KBIs 85:or?

2009-03-03 @ 21:01:23
Postat av: Näsby

Hur motiverar man en omotiverad Murat då?

Har hört att ert Team 85 var riktigt bra.



Ryck upp dej nu!

2009-03-03 @ 21:07:11
Postat av: Lokal

KBI:s team 85 var grym

de dominerade i allt

men kommer inte ihåg vilka som spelade där

2009-03-03 @ 22:46:42
Postat av: Kbis 85 vann faktiskt allt

Hade en sjukt bra målvakt, Oskar. krstds största talang då.

I backlinjen hade dem stridsvagnen David gullberg och Mirnes som då var snabb som en pistolkula.



På mitten hade dem Murat som spelade i egen divison när det gäller att styra ett mittfällt. Alla andra lag spelade med 2-3 innermittfältare, KBI hade bara Muratt....

Bredvid sig hade han en ung HARIS. som då varken rökte eller drack! Haris var Kbis egen Pitbull.. Killen malde sönder lag som Landskrona Bois, Treleborg osv..



Sandberg "stiff" spela också på mitten.. Ettrig jävel(lite som ljungberg) sluta aldrig springa.. Blev en match utvisad för "nacksving"... vad fan det nu är..



I anfallet spelade Djemal.. Ibland när Kbi inte kom nånstanns så sköt man upp bollen till Djemal som dribbla halva laget när han kännde för det och gjorde mål. Kopia av zlatan fast Djemal var mkt snabbare på sin tid.



KBI vann med detta laget FLERA GÅNGER OM cuper som sölvesborgcupen, hässleholm, Alliansen, Skåneserien,

spelade i pojkallsvenskan,

FINAL i en cup i BARCELONA där de slog ut lag från Spanien,Polen,USA osv...

Final även i Danmark i en cup..

Som sagt ett riktigt sjukt bra lag hade dem.



Notering. 1

Murat gick först till KFF sen till Mjällby där han blev skadad.

Mirnes, Gullberg, målisen Oskar till KFF där de tappade suget.

Dzemal även han blev erbjuden Mjällby men valde kärleken samt den lata vägen..



Notering. 2



Murat var den förste tvåfotade 14åringen som spelat i dessa trakter. Sköt och spelade fram bollar med både höger och vänster.



Notering. 3



Haris var lite lugnare på den tiden. Lagets värsting var faktiskt Djemal som (trots att han var anfallare) hade flest röda.

Blev utvisad i båda semifinalerna, Barcelona OCH Danmark!!!



Fantastisk gäng både på och utanför plan till de som undrade vilka Kbis Team 85 var..





2009-03-04 @ 00:06:08
Postat av: Donna

Den där Muratdonna har jag aldrig sett... Jet du får ta honom till någon Näsby träning. Det är fan på tiden att alla kan se vad det är för albanska gener som finns i släkten, har hört rykten om genmanipulation på den en av er. Har han ungar och annat så kan han ju i värsta fall ta med dem så att dem får träffa sin farbror! Div 6 är perfekt också om magen har börjat hänga och röven växt till sig. För din egen skull Jet, ta med bror din till träningarna nu så att du kan visa vem som är nr 1.

2009-03-04 @ 14:01:46
Postat av: NIF

Det ryktas om att Jeten blev petad av 2 små chilenare som kommer från div.7. Och nu är han sur och inte vill visa sig på träningarna.



Att han inte kan träna så ofta kan han inte skylla på. I ett lag som näsby ska man starta även när man tränar en gång i månaden.



hahahaha

2009-03-04 @ 14:19:30
Postat av: Till: Kbis 85 vann faktiskt allt

KBIs 85:or vann långt ifrån allt. Vann mot dom flera gånger med IFK. Visst, det var ett hyfsat lag som bjöd på motstånd, men inte mer. Och i Hässleholm har dom nog aldrig vunnit en cup, varken inne eller ute.

Fast nu när jag tänker efter, ditt inlägg var nog ironiskt.

2009-03-04 @ 16:01:30
Postat av: Arber J

Jag håller med dig NIF. Jetmir är en nära kompis till mig men han kan tyvärr inte spela fotboll. Pancho är duktig men den andra borde näsby skickat tillbaka till KIS så snabbt som möjligt

2009-03-04 @ 17:24:30
Postat av: Till: Kbis 85 vann faktiskt allt

hahahaha IFK? Pisslag ju..

Kbi 85 vann Göingecupen då anfallarna fick spela försvarare/målvakt. Backarna var anfallare!

Slog Högaborg med 1-0 i finalen... Ren fakta!

Sen ska vi inte ens snacka om vad de gjorde inomhus.

Läs på lite..

2009-03-04 @ 19:13:47
Postat av: ÅBK

På tal om Jetmir.

Jag tyckte han var bra när han spelade i Viby.

Han var iaf bra mot oss.



Blir det förresten något inlägg om Superfemman eller ingen av bloggrna orkar ta tag i det?

2009-03-04 @ 19:16:03
Postat av: negan

Att ni ens kan dra upp de, vä if 85 var överlägset stans bästa 85 lag...Vilan cupen alla år rabbit cup alla år horna cupen alla år..behöve rjag ens fortsätta?

2009-03-04 @ 20:15:16
Postat av: Ja||exakt

KBI mötte KFF i då p16 finalen o lyckades tyvär vinna så det stämmer att dom vann. Men när man spelade i juniorallsvenskan kom KFF ikapp o slog dom i samtliga matcher. Men helt klart hässleholm hade inte mycke till lag. kommer ihåg seriefinalen mot KFF 8-1 till dom gröne faktist på den tiden :D (KFF) alltså. Men visst av egna produkter så var KBI nog ett av dom bättre lagen i skåne bara att erkänna.

2009-03-04 @ 21:25:47
Postat av: Jetmir

Jag har nog aldrig i något tidigare inlägg skrivit att jag är någon bra fotbollsspelare.

Utan jag spelar för att det är kul.

Just nu har jag tyvärr inte kunnat spela så mycket tid eftersom jag jobbar mycket.



Dock så kan jag utan tvekan säga att jag håller i div.6. Kan även se mig själv som Pirlo i dom divisionerna;).



Jag tycker personligen inte att man behöver träna 3 gånger i veckan i div.6 för att platsa i ett lag.



KBI team 85 var ett jävligt bra lag. Kanske gör en intervju med Dan Åstedt. Det hade säkert blivit en intressant läsning.



2009-03-04 @ 21:30:36
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: KBI team 85

Oskar Mattson

David Gullberg

Mirnes Meksic

Pontus steen

Markus Ymsén

Roger Andersson

Christoffer Sandberg

Murat Isufi

Haris Feratovic

Kreshnik Zeka

Dzemail Hadzic

Nasmir Jashari

Mattias Hagman

Christoffer Åstedt



missat nån



Tränare: Dan Åstedt o Lars Hagman



Detta laget var bäst



Dzmail=Zlatan

Murat=Xavi

2009-03-04 @ 22:31:29
Postat av: Johansen

Anledningen till att Jetmir spelade bra i Viby var att hade en bra anfallspartner. ;)



Ha ha ha, fan va jag älskar Negan, rabbit cup, ha ha ha jag ger upp! :D

2009-03-05 @ 00:13:23
Postat av: Arber

Hhahaha... va är rabbit cup för något?



PS. det va inte jag som skrev inlägget med signatur Arber J

2009-03-05 @ 09:07:47
Postat av: Muqa

Rabbit cup spelde i önnestad arber:D

2009-03-05 @ 09:37:08
Postat av: Muga

Rabbit cup spelades i Önnestad Arber:D

2009-03-05 @ 09:38:02
Postat av: Arber



Är det beef på gång mellan Johansen och Negan??

Det är inte första gången Johansen dissar kaninkuppens bästa spelare genom tiderna.



Ska Negan dissa tillbaks...?

2009-03-05 @ 11:05:44
Postat av: Andy

Är det Mr Kujtim Muqa som skriver?

Kul att du också hittat hit.

Snart har väl hela stan hittat hit=).

2009-03-05 @ 11:18:42
Postat av: Stiff

Benny Halling var även en stor stjärna i KBIS 85 lag...

2009-03-05 @ 11:34:57
Postat av: Murat!

Vem är den där " KBI team85" som verkar kunna hela vår historia?



Och till Negan, Förfan! RabbitCup, sluta skämta. Du skriver om Vä If när vi var 6 år gamla. Vi snackar om elvamanna fotboll här, haha.



Team 85 var fantastiska, underbara tider.



Stor kredit till Dan som skapa ett stort o härligt gäng....

2009-03-05 @ 20:52:52
Postat av: Pool

Det snyggate målet i P-allvenskan gjordet Dzemail mot MFF..fyfn vilkt mål....

2009-03-05 @ 21:26:36
Postat av: Johansen

Ha ha ha, Arber! Beef mellan mig och Negan?! Vi är ju nästan släkt har jag upptäckt om inte annat så har chanserna ökat sedan pappa Johansen och morbror Negan fick något gemensamt mer än kärleken till fotbollen. ;)



2009-03-05 @ 22:01:33
Postat av: Negan& Johansen kusiner?

Inavel kanske????

Ni är väl inte från Listerlandet eller från Östra göingetrakten?



Det är områdena med flest inavelfall i landet.

2009-03-05 @ 23:16:50
Postat av: Dzemal

Fan vad skoj man hade på den tiden.. Fotboll var typ det enda man tänkte på..

Måste säga att Näsby har några duktiga juniorer på gång nu.

2009-03-05 @ 23:46:19
Postat av: AbuHassan

Pappa Johansen och morbror Negan?

Är de bojki gilla bojki?

2009-03-06 @ 09:32:43
Postat av: United We Stand

Nazzz mål borta mot Trelleborgs FF är också ett sjukt mål

2009-03-06 @ 10:08:07
Postat av: Till "Negan& Johansen kusiner?"

Största inaveln hittas nog fan inne i K-stad... Mer enögt folk får man leta efter!

2009-03-06 @ 12:37:57
Postat av: Johansen

Ha ha ha! Vilka spekulationer!

2009-03-06 @ 12:38:01
Postat av: Arne

Till Niklas Nordgren:



Du får inte glömma att ta med dina framgångar i Rabbit Cup i ditt CV. :P

2009-03-06 @ 13:02:00
Postat av: Näsby

Vem var egentligen bäst mellan NiklasNordgren, Murat och Emil i unga dar? Såg aldrig dem spela i ungdomens dar...

2009-03-07 @ 00:21:44
Postat av: öööööööööööööööööööö

Kanske den av dem som senare fick ett kontrakt i england...



///Einstein

2009-03-07 @ 19:08:43
Postat av: Uit

nej Murat var lätt bäst. synd bara att skadorna förstörde han karriär. Hade han varit skadefri så hade han vatt idag utomlandsproffs.

2009-03-08 @ 02:54:14
Postat av: Johansen

Har hört att Dzemal var bäst innan han upptäckte vin, kvinnor och sång!

2009-03-08 @ 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0