Utan Internet...

...försmäktar jag i denna stad. På grund av omläggningar av stadsnätet så är jag fortfarande utan Internet sedan i onsdags. Blixtvik har lovat att åtgärda detta men deras namn ljuger. Kan säga att det är mer Snigelvik än Blixtvik. Nu sitter jag på jobbet och skriver ett snabbt inlägg. Sitter i och för sig samtigt och printar ma-prov, multitasking! 

Fler intervjuer är på gång. Jetmir bollade över Bruno till mig, utan att ge mig en emailadress. Tack för den!

Youtube-klippet på slutet är ett svar till alla ni som verkligen tror eller trodde på Ronaldinhos Nike-reklam. Sedan att jag hört ryktas att Zizou och Maradona gjort liknande grejer på träning må så vara.



//Johansen

Kommentarer
Postat av: Maldini

Hahaha, det var ju inte alls trickat.. Man märker det eftersom det var en ICA Fiskrensare..

2009-03-20 @ 12:11:50
Postat av: Anonym

OJ!!! Knappt riggat.......;))))) mycket lol

2009-03-21 @ 13:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0