Notiser!






Jag har inte varit så aktiv på sistone. Alltid svårt o få tid över till annat när det är löningsvecka.
Det är nu man tjänar sina pengar.

Jag har börjat se på Entourage när jag sitter på tåget. Fy fan vilken jävla serie alltså. Hur kunde jag missat det i så många år?

Såg även Jack Bauer i en annan roll förutom i serien 24 där han som alla vet utkämpar krig mot diverse länder och terroistgrupper helt själv. I Mirrors spelar han en avdankad väktare som blir rädd för speglar.
Det låter löjligt men filmen var faktiskt bra.
Måste även poängtera att jag älskar serien 24. Den kan vara hur overklig som helst, så länge det alltid händer något.

Det har verkligen gynnat oss säljare att Telenor börjat sälja Iphone. Det är fina pengar vi tjänar för varje telefon vi säljer.

Italien blev igår årtiondets bästa kvallag när dom besgrade Montenegro borta med 2-0.
Här har ni tabellen.

79,1% Italien 31-9-3
79,0% Holland
34-7-5
77,5% Spanien 30-10-3
77,0% England 30-7-5
75,8% Tyskland
22-9-2
75,5% Frankrike
23-8-3
75,2% Tjeckien
33-7-7
75,0% Sverige 30-9-5
74,6% Kroatien 28-10-4
70,7% Portugal 24-15-2
67,4% Ryssland 27-12-7
67,4% Turkiet
27-14-6
66,7% Rumänien
27-7-10
66,0% Polen 28-9-10
64,5% Danmark
25-14-7
64,4% Grekland
27-6-12
63,1% Serbien 24-17-6


Pirlo blev matchens spelare med 7,5 i betyg av Gazzettan. Det anmärkningsvärda i detta är inte att han blev matchens lirare(för det blir han ofta när han spelar för Italien). Det är istället att han spelade i en mer framskjuten roll som Trequartista istället för Registarollen. Han hade alltså en fri roll högre upp i banan. Kanske något för Milan att prova på?
Såg ni hans straff?

År 2009 kommer nog Pazzini aldrig glömma. Speciellt när man tänker på att vi bara är i Mars månad.

Gurkan fortsätter imponera i Franska landslaget. Igår låg han bakom segern när han spelade fram Ribery till matchens enda mål.

Hade Majstorovic varit lite snabbare så hade han varit en av Världens bästa backar!

Sen ska vi inte glömma Rasmus Elm. Fy fan vad den killen kommer göra nytta för Sverige i 15 år framöver.

Spanien ser oerhört starka ut. Tänk er semifinalerna VM 2010. Spanien,Italien,Argentina och Brasilien.

Det är mycket snack i Bladet om vilket lag som vinner femman i år. Jag har en känsla att Hörby smyger fram och vinner serien. Kom ihåg var ni läste det först.

Emil Ashoor tröttnar på Önnestad i sommar och lämnar för VMA!

Imorgon så kommer ni få njuta av ännu en intervju.



Kommentarer
Postat av: HB

Eller Kivik....

2009-03-30 @ 09:04:04
Postat av: Add

Ingen spelare kan se så ofokuserad ut samtidigt som han har fullt kontroll av situationen.



Här är målet.

http://www.youtube.com/watch?v=0KLnpQyf9KM

2009-03-30 @ 09:10:05
Postat av: OIF

Semifinaler



England-Italien= Italien vidare

Brasilien- Argentina= Brasilien vidare



Final= Dom mesta mästarna Italien och Brasilien där Kaka kommer avgöra. I samma stund kommer han bli banlyst i Italien och tvingas lämna för Spanien eller England.



Tänk er Kaka i Liverpool?

2009-03-30 @ 10:34:41
Postat av: marcus

Tror Kaka har mer än nog med respekt i Italien...

2009-03-30 @ 10:41:57
Postat av: daniél

Emil Ashoor tröttnar på Önnestad i sommar och lämnar för VMA!



redan i sommar!?

2009-03-30 @ 13:48:46
Postat av: Håkan

Jag förstår vad Jetmir menar. Han tröttnar på Danièl och lämnar Önnestad.

Emil sägs vara en trogen muslim och Danièl en hängiven satanist. Det går inte ihop i längden.

2009-03-30 @ 14:59:04
Postat av: Emil

Förstår inte meningen med ovanstående diskussion?



Jag spelar för Önnestad och kommer att göra det året ut oavsett vad som händer (förutsatt att de vill ha mig kvar). Sviker inte ett lag mitt under säsongen.



Laget består av trevliga människor som är roliga att spela boll med och det är det viktigaste för mig på denna nivå. Att någon är satanist, någon annan muslim, jude eller kristen har ingen som helst betydelse. Det viktiga är människan bakom.



Dessutom kommer jag väldigt bra överens med Daniél :) (till "Håkan")



Tack för mig och jag tackar även Jeten som tror på att jag har kapaciteten att spela på högre nivå. :)

Ha det!

2009-03-30 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0