Äntligen tillbaka...



Idag fick jag tillbaka mitt Internet efter att Blixtvik strulat vid omläggningar i stadsnätet. Klantarsel! Tog ju bara 5 dagar att fixa!
Själv så fick jag en gratis plastikoperation i helgen efter att Balingslövs målvakt bestämt sig för att plocka ner bollen samt mangla mitt ansikte, närmare bestämt min näsa. Han gjorde det säkert inte med flit, jag hann dock stänka dit en boll i krysset strax innan jag fick lämna planen efter att lekt blodgivare i straffområdet. Nu ser det ut som någon har placerat en sättpotatis i mitt ansikte samt sminkat dit en svart ring under höger öga. Vad gör man inte för att bli snyggare!?!

Blev informerad om att någon låtsats vara Johansen på bladetbloggen. Någon gång ska väl vara den första. Tydligen så tycker denna Johansen att L-O är en clown. L-O är en eldsjäl, sådana behövs även om jag personligen tycker att han ibland "brinner" lite väl mycket. Men clown, nej!

Övrigt noterat:
DIF ska inte spela ut bollen när någon ligger skadad har styrelsen bestämt. Läs mer här! Rätt eller fel?

Erik Edman betalar tillbaka 600 000:- till Heerenveen utan att egentligen behöva göra detta. Visserligen tog det fem år men ändå. Veckans hedersknyffel!

Nu sitter jag att väntar på att Jetmir ska lägga upp några intervjuer sedan följer jag upp med ett par.

//Johansen

Kommentarer
Postat av: Jetmir

Välkommen tillbaka!!

2009-03-23 @ 23:24:39
Postat av: Stoffe

Helt rätt gjort av DIF.



Synd att inte fler klubbar/föreningar kan ta efter på den frågan.



Enligt mig så är det domaren som ska ha ansvaret ifall matchen ska blåsas av pga skada eller dylikt.

2009-03-24 @ 10:28:47
Postat av: Andy

Helt rätt Stoffe.

Bort med spelmyglet!

2009-03-24 @ 11:56:51
Postat av: Anonym

typiskt svenskt.. måste ha regler för minsta grej.. ingen människa har egen hjärna och tänka med.. världens dummaste folk.. som får..

2009-03-24 @ 16:03:25
Postat av: Anonym

Kan inte Jetmir berätta hur han fick rött kort i helgen mot VinnöIF??

2009-03-25 @ 17:00:37
Postat av: Anonym

haha eller varför inte göra en intervju med Mr. Jet ?

2009-03-25 @ 18:03:28
Postat av: Anonym

En intervju är på gång även med Jeten. Den blir något extra kan jag lova redan nu.

2009-03-25 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0