Superfemmans drömelva.

.

Har suttit och tryckt på ett inlägg lite väl länge nu. Faktum är att jag inte klarar att få ihop en drömelva i Superfemman. Jag har försökt att göra lite efterforskningar på de andra lagens hemsidor utan framgång. Tycker för övrigt att många av lagen i Superfemman har på tok för dåliga hemsidor. Här avspeglar sig serien, sämst Kristianstads BOIS hemsida! Jag pratar nu om info, referat med mera angående seniorfotboll annars kanske BOIS hemsida är ok.

Tillbaka till min drömelva, den blev ingen drömelva. Jag tar nedan ut följande spelare, ni tar ut resterande eller byter ut mina.

Anfall: Pär-Ola "Pinnen" Mårtensson (TIF), Fredrik Johansson (BIF)
Mittfält: Julian "Grodanhoppski" Grozdanovski (OIF), Torbjörn Jönsson (OIF)
Försvar: Elvis Hasanaj (ÅBK)

Mina namnkunskaper om andra spelare kommer tyvärr till korta. Till exempel så imponerade Tollarps back tillika lagkapten mot oss. Det samma gäller för Brösarps långa mittback. Tyckte även BOIS svarta lagkapten var otroligt löpvillig och duktig i sin bollbehandling.

Kommentarer om de jag tagit ut: Plockar du bort Pinnen, Torbjörn och Elvis från sina respektive lag så märks det väsentligt. Grodanhoppski är en tekniker som trots allt gjort många mål även om jag tvekar att det blir lika många på hösten. Fredrik Johansson vet jag inte mycket om än att han producerar.

Vilket lag klarar sig bäst i fyran? Jag tror på Tollarp.

//Johansen

Kommentarer
Postat av: Femman

Jag skulle vilja ha med följande spelare.



MV Christoffer Nilsson Ovesholm



Yb Marcus Almborg Viby

mb Elvis Hasanaj Åsum

mb Tony Johnson Åhus

Yb Marcus Kallberg Ovesholm



ymf Daniel Nilson Önnestad

mmf Jens Larsson Vanneberga

mmf Viktor Dahl Krst Bois

ymf Julian G Ovesholm



F Andy Stjernqvist Vanneberga

F Erik Lindberg Åsum



Ledare Peter Lindgren Åsum

2009-06-26 @ 10:56:06
Postat av: Johansen

Glömde målvakt!



Wä:s keeper är bäst!

2009-06-26 @ 11:00:12
Postat av: Lokal

Årets floppar borde man också ha med.

Där får vi se Johansen,hans anfallspartner Thomas,Erik lindberg,Kujtim Muqa,A.Swahn,Tobias Ursprung och Emil Ashoor som inte precis rosat marknaden.

2009-06-26 @ 15:55:26
Postat av: daniél

korsbandet är av på emil. konstigt att han inte rosat marknaden?

2009-06-26 @ 16:43:25
Postat av: Haha

hahaha tur att "lokal" har koll på läget, PAJAS, hade ashoor spelat hade han lekt sönder allas försvar...

2009-06-26 @ 18:58:16
Postat av: önnestad

tycker han björk i bois var riktigt bra.håller med om att tollarp är det lag som hade klarat sig bäst i fyran.

2009-06-26 @ 21:04:28
Postat av: Ekewald

Ett bra försök, Johansen!

Denna tråden faller dock platt eftersom det inte finns namn på spelarna!

"Superfemman" som ni kallar den är anonym och därför så kvarstår epitetet "Supersexan" i all sin härlighet!

Jag är kluven inför Johansens Viby IF och dess framfart i höst!

I ena änden så hoppas jag verkligen att Viby redar ut situationen och klarar sig kvar i Femman.

Å andra sidan så är det rätt roligt med Viby i 6:an också!?



På frågan om vilket lag som klarar sig bärt i Fyran så håller jag med om Tollarps IF, men jag tror faktiskt att det blir Ovesholm som får chansen att prova!

2009-06-26 @ 22:37:01
URL: http://laget.se/rinkaby
Postat av: Jocke

Björk var väl bra men han har väl bara spelat fyra matcher typ o spelar i krislaget Kbois o har väl inte nätat många gånger? Jag nominerar Önnestads bästa spelare såhär långt, Henrik Lindström i ett möjligt tremanna-anfall. Inte bara för att han gjort en del mål utan för att han legat bakom ALLT i Önnestads anfall i saknaden av mr ashoor.

2009-06-27 @ 12:18:17
Postat av: sommar

åsheim wä mv



Wandelin öbif Emil t wif elvis åbk lelle oif



Gustaf s öbif tobbej oif rossi åif julian



pinnen tif andy s wif

2009-06-28 @ 22:16:24
Postat av: Superfemman

Krantz- mittback i Brösarp

Schnorrenberger - MF. Åhus IF

Rossi - ANF - Åhus IF

Kivik har en riktigt bra vänsterytter som borde platsa.

De 3 där uppe är soklara

2009-06-30 @ 11:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0