Farväl.....................


                                   Näsbys f.d juniorer!!



Jag vet att vi inte är lika aktiva som för några månader sedan, men även om det inte ser ut som det så är det faktiskt sommar. Och då sitter man inte lika ofta framför datorn.
Johansen som är lärare borde normalt sätt ha mer tid över nu. Men han har tvillingar på G och då måste Viby-stjärnan förbereda sig rent mentalt.

Jag kommer under dom närmaste dagarna blogga om olika transferrykten och om vad Europas storklubbar behöver värva in för att utvecklas och förbättra sig. Motivationen till idén hade självklart ökat om Edin dzeko blir klar imorgon (läs måndag) som det ryktas om.

Besöksantalet har minskat något vilket jag förstår. Skriver man mindre så tröttnar många som kanske inte läser bloggen varje dag.

Men till våra lojala läsare som aldrig sviker. Er kommer jag tacka genom att lägga upp en intervju med en person som efterfrågats varje gång en intervju har publicerats.
Vem tror ni den personen är?

Sen är det tråkigt att Näsbys juniorverksamhet läggs ner. Jag tycker att beslutet var rätt. Jag personligen kunde tycka att ledningen och juniorernas tränare var lite för snälla många gånger. Jag tyckte att en spelare först borde få en varning, Nästa gång slänger man ut spelaren för att stauera exempel. Visa alla andra att det finns regler att följa. Men eftersom det var spelarbrist så kunne inte Thomas göra så. Så han var i en svårt sits. Vilket bara kunde sluta på ett sätt.

Jag och Niclas spelade B-lags matchen mot Venestad för en vecka sen. Jag måste säga att det var en väldigt rolig match att spela. Matchen slutade 8-4 till Näsbys favör, och matchen bjöd på målchanser i varje anfall. Vilket aldrig är fel;).
Venestadspelarna är ganska sköna trots allt;).

Nej nu ska jag iväg o äta med tjejen, och sen är det dags att förbereda sig mentalt för Braslien-Italien. Historiens 2 bästa landslag skall mötas, och som vanligt har Italien kniven mot  strupen.

Kommentarer
Postat av: Peter

Intervju med Emil Ashoor på http://bombers.blogg.se

2009-06-21 @ 21:57:49
URL: http://bombers.blogg.se/
Postat av: Macke

Enligt Kristianstadsbladet så blev Niklas Nordgren nerslagen under KFFs senste match. Vet du något om det Jetmir? Om det stämmer så är det väl inte första gången han råkar ut för sånt. Har för mig att han va i en liknande situation för inte så länge sen.



2009-06-22 @ 10:17:01
Postat av: Fifty

Vilka Gangsters!

2009-06-22 @ 15:49:34
Postat av: 291

Uppdatera!!!!!!

2009-06-25 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0