En vecka kvar till semestern!



                          Kristianstads största Hund, Björne!

Om en vecka åker jag till Kosovo. Är där 2 veckor och sedan är det dags för smekmånad i Puerto de Mogain i Kanarie Öarna. Kan va att jag stavade fel där ;). Men orkar inte slå upp det.
Ska även bli kul att se hur Niclas kommer trivas i Kosovo. Han älskar nybakad bröd. Och det är Albaner mästare på.
Jag kan säga så här, det "Grekiska" brödet som finns att köpa på t.e.x Maxi... Det är inte Grekisk..........
Att Grekerna varit bra på stjäla av andra kulturer och kalla det för sitt eget är ju inget nytt. Det vet nog dom flesta allmänbildade. Fast det kan vi ta en annan gång.


Under tiden så väntar Johansen 2 tvillingar. Överekonomen  får alltså räkna med att kostanderna kommer stiga till det dubbla nu när han får 2 ungar istället för en på köpet. Hehe hursomhelst så är det riktigt kul för honom...

Har inte orkat skriva om Milan.. Tjuvarna Berlusconi och Galliani förstör klubben sakta men säkert. Jag kan verkligen inte förstå att det inte finns någon jävla Italienare som bor i Milano som inte har något annat att leva för än just AC Milan. Att han inte tar chansen och bara skjuter dom jävlarna.
Jag hade iaf sett honom som en legend livet ut.
Senast igår så gick Berlusconi ut och sa att vi just nu har Italiens bästa lag och att vi inte är beroende till att värva någon.
Att dom inte säljer klubben till någon arab som är villig att spendera förstår jag inte.

Sen så undrar jag vad Madrids värvningspolicy ger ut för signaler till resten av Världen. Inneha skulder på 2 miljarder och ändå värva spelare för 2.5 miljarder till. Jag anser att det är för jävligt att en medioker klubb som Madrid som åkt ut i Åttondelsfinal i 7 säsonger i följd kan värva 3 av Världens bästa spelare under en o samma säsong. Allt detta under en finanskris som Världen aldrig tidigare skådat.

Eftersom jag åker iväg snart och Johansen väntar tvillingar så kommer vi nog behöva någon som kan uppehålla Jetlagg med några inlägg.
Jag ska se under veckan om vi kan hitta en duglig vikarie.


Kommentarer
Postat av: Arne



Fin bild på dig och Haris!

2009-07-07 @ 12:29:42
Postat av: Näsby

hahahahahahahaa Arne

2009-07-07 @ 13:20:34
Postat av: AJ

Jetmir nu fick ni äntligen en värvning, Oguchi Onyewu är klar för Milan...

2009-07-07 @ 14:47:09
Postat av: Johansen

Ha ha ha! Överekonomen! Du är sjuk, Jet! Taggade likadant på facebook som dig även om Haris kanske passar bättre. ;)



Hemlige Arne är i farten igen. Gillar nog fan Arnes kommentarer bättre än hans riktiga namn. ;)

2009-07-07 @ 15:45:42
Postat av: Kenny Starfighter

Jetmir



" 2 tvillingar" altså fyra barn???

2009-07-07 @ 16:40:18
Postat av: Jetmir

Fy fan Kenny. Du är ju smart.............

2009-07-07 @ 17:32:53
Postat av: KGB

inse att milan inte är vad det en gång har varit!

2009-07-07 @ 21:01:29
Postat av: aj

har en fråga är Aly cissokho klar för milan eller inte? på tal om den nya värvningen så vet ni ju alla att milan är först på alla fria transfer haha.

2009-07-08 @ 14:25:46
Postat av: Jetmir

Cissokho är inte klar.

Galliani gör allt i sin makt för att få ner priset på 21 åringen.

2009-07-08 @ 17:02:33
Postat av: Koz

2 tvillingar är inte illa...floskel toppen på söndag

2009-07-08 @ 18:14:14
Postat av: JOJJE

hahaha nej det GREKISKA lantbrödet är ju säkert ALBANSKT.. jetmir acceptera att grekland har en 5000 årig nedskriven historia medans albanerna fick sin första icke analfabet i början av 1900 talet som dem kunde börja avla läs och skrivkunniga av...

2009-07-12 @ 23:42:59
Postat av: Roger (Venestad)

Puerto Morgan är en trevlig liten fiske by som jag är säker på att du kommer att tycka om. Lugnt och skönt och nära till Puerto Rico (14km) Jag har varit där 4 gånger och rekomonderar ett besök till Palmitos Park, det är en naturskön upplevelse utöver det vanliga.

2009-07-15 @ 22:13:34
Postat av: Jetmir

Jag tackar Roger. Skall göra.

2009-07-29 @ 11:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0