Bara sport!

Jag drar till fjällen...
och återkommer om en vecka.

I nya Sportmagasinet kan man läsa om varför AC Milan samlar på gamla storstjärnor. Överlåter det till Jetmir att kommentera artikeln, skulle lånat honom numret om jag inte tog med den i bilen till Trysil. Han får köpa numret själv.

Vad händer i IFK Hässleholm? Tydligen så har de brytit alla spelarkontrakt och försöker omförhandla om kontrakten. Varför står det inget om det varken i Norra Skåne eller Bladet? Eller har jag missat det.

En Everödsspelare, numera omskolad vänsterback, kom fram på Maxi och bad mig att inte "haussa" Everöd inför kommande säsongen i sexan. Jag har bara sagt att jag tror att de har något på G. Detta bekräftar bara mina misstankar. ;-)

Träffade den talangfullaste av Isufibröderna på Framtidsgymnasiet. Blend gick och bar på en bräda och blev tillsagd av sin lärare att sätta på sig hjälmen.

Träffade även en av Vibys juniorer utanför mitt. Han hade fått parkeringsböter trots att han betalat parkeringsavgift. Tyckte det lät konstigt ända tills han visade bilen. Den stod parkerad MOT trafiken. 500:- + ett antal trackningar på träningarna lär vänta framöver.

Bloggkollegan Goran har ändrat utseendet på sin blogg. Nu ser den ut som, ja gissa vilken? ;-)

Kanske skulle bjuda in Sanjin och blogga, vilka redogörelser han bjuder på i sina kommenatarer! 

Enligt omröstningen på bloggen så ska Fatos ägna framtiden åt att putsa Mareks skor. Nu är det upp till Fatos att motbevisa sina belackare.

Vilken intevju av Jetmir senast. Måste samtidigt tacka Peter Lindgren för att han verkligen bjuder till.

Ska för övrigt åka skidor tillsammans med ett par gamla KBI-spelare varav en även spelat fotboll för Viby. Så man kan räkna med att det kommer snackas sport. Massor utav sport.

Vi kommer att fortsätta med att intervjua lokala profiler. Intresserad att vara med eller komma med förslag på personer bara maila mig eller Jetmir. 
[email protected]
[email protected]

Syns i backen!
// Johansen


 

Kommentarer
Postat av: Jetmir

Har inte läst det om Milan alls. Slutade köpa Sportmagasinet när dem skrev en artikel om innebandy.

Då insåg jag att tidningen började bli för oseriös.



Everöd tror jag blir som förra årets Önnestad.

Dem sticker inte ut och lovar något utan kommer bara låta spelet tala när säsongen startar.



Ha det så kul i Fjällen. Glöm inte o publicera några bilder när du kommer tillbaka.



2009-01-23 @ 23:38:34
Postat av: Goran

Haha, Johansen. Hade faktiskt bakgrunden ett år innan Jetmir startade bloggen. Sedan funderade jag på något nytt men den himmelsblåa bakgrunden (som jag hade innan jag bytte tillbaka) störde mig de senaste veckorna så jag bytte tillbaks.



Men det är lugnt, jag bjuder på det inlägget ;) Ha det kul uppe i fjällen.

2009-01-24 @ 10:18:54
URL: http://ottifemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

känns som gammla HKIF sittningar med det klippet...

2009-01-24 @ 21:48:26
Postat av: sanjin

nått fel på min kommentarer jetmir;) ahhaha...måste ta lite kritik åt milan haha;) ha de bra!

2009-01-24 @ 23:09:12
Postat av: Jetmir

Nej då! Det är inget fel på dina kommentarer.

Så länge du skriver det du tycker utan att gå på personangrepp samtidigt som du skriver i ditt eget namn så får du skriva vad du vill.

Jag förväntar mig aboslut inte att alla ska älska Milan.

Hade alla älskat Milan så hade det inte varit en tjusning med just AC Milan.

2009-01-25 @ 00:32:24
Postat av: sanjin

haha ja absolut!..skriver alltid i mitt eget namn annars ska man inte skriva tycker jag =)..ja de tur de inte är så :P ha de!

2009-01-25 @ 15:24:19
Postat av: Anonym

Är det verkligen sant med det om IFK ? Kan någon bekräfta det ?

2009-01-25 @ 17:08:08
Postat av: Arne

Om det går för everöd så som de gick för Önnestad så tror jag att det kommer gå för Näsby så som det gick för Åsum. Näsby sticker ut och tror att de kommer vinna serien, men de kommer få det ganska tufft och kommer inte nå hela vägen.

2009-01-26 @ 12:59:04
Postat av: Milan leder rullatorligan

Kolla siffrona från sportal...

http://www.sportal.se/sport/fotboll/93911

2009-01-26 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0