Svahns Papperskorg bortsprängd.

Under Nyårsafton så hände något som skrämde slag på hela samhället i trygga VÄ.
Nosabys förra tränare Andreas Svahn fick sin källsorterings-papperskorg bortsprängt.

Detta fick jag höra idag. Rykten går att det var missnöjda Nosaby-supportrar som är missnöjda med att Svahn inte lyckades ta upp klubben till div.2 spel trots att han hade en mycket stark trupp till sitt förfogande.

Det är bedrövligt att fotbollen blivit en så stor del av vårt samhälle i Kristianstad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har alltid undrat vem denne "Andreas" Svahn är. Är det något ni briljanta skribenter på den här bloggen kan hjälpa till med?

2009-01-03 @ 17:53:03
Postat av: Johansen

Jetmir menar nog Anders Svahn. Läser man denna bloggen förstår man nog det.



Problemet är kanske inte att fotbollen är en stor del av samhället utan att det finns "nötter" som inte kan skilja på rätt och fel.



Fotboll handlar om kärlek, i alla fall för mig.

2009-01-03 @ 19:30:35
Postat av: daniél

fotboll handlar om hjärta o vilja för mig. våld för andra, vi är alla olika svenne

2009-01-03 @ 19:41:49
Postat av: Hahahaha

Hahahahaha Danièl är inte du också svenne ?

hahaha riktigt bra den.

Tråkigt att han papperskorg är borta. Han förtjänade dock det.

2009-01-03 @ 20:56:59
Postat av: Haris

jag gillar våld

2009-01-03 @ 21:53:25
Postat av: Jetmir

Vad Svahn heter i förnamn är inte relevant.

Sen tror jag inte någon här bryr sig heller.

Förutom personen i fråga då.

2009-01-03 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0