Senaste nytt!!


                                  Zoltan Vespremi i vilt slagsmål!!

Goda nyheter för bloggen!
Jag har precis köpt en bärbar dator som jag kan använda under de 2.5 timmarna jag sitter på tåget varje dag.
Får jag bara igång den inbyggda modemet så kanske jag kör igång redan imorgon.

KBI´s hårda mittback Svalner (även kallad psykopaten av lagspelarna) blev under veckan som gick utslängd från klubben efter att medvetet försökt skada Tobias Urspung med en patenterad Premier League tackling.
Som alla vet så gör man inte så mot Kristianstads aktiekung utan att bli utslängd.

Kristianstads bästa innebandyspelare Zoltan Vespremi som också är Ungersk landslagsspelare hade tydligen varit i slagsmål under lördagsnatten. Enligt rykten så hade han knockat någon från okänt urspung.
Här står han i kö utanför Class och visar stolt upp högerkroken.

Nu är jag inte någon "slagsmålsexpert" men ska inte märket vara vid knogarna ?

Läget i Näsby är bra. Truppen är mycket jämnare än vad den var föra året så tempot är mycket högre.
Lasse och Ted gör ett jävligt bra jobb. Kan va så att Ted är lite väl hård i sina löpningspass. Men det positiva i det är ju att det inte längre är 40 man på träningarna.
Att Ted sköter springandet o Lasse resten funkar bra.

Ett säkert spel om några veckor är Inter-United under 2.5 mål.
Europas defensivaste klubbar står mot varandra. Och ingen av klubbarna kommer ta några risker.

Kommentarer
Postat av: Historia

Är du säker på att du inte är någon slagsmålsexpert ? du har ju varit med i några bara för ett par år sen;).

Märket på han killen verkar vara rivsår från en katt eller nåt.

2009-01-27 @ 13:57:32
Postat av: Niklas

Hahaha killen är verkligen aldrig nykter.

2009-01-27 @ 14:07:17
Postat av: United we stand!

Samma gamla vanliga.. helg efter helg:D Ladies and gentelman i give youuuuuuuuuuuuuuuuu ZOLLLLEEEEEEEEEE

2009-01-27 @ 14:31:54
Postat av: Anonym

är inte svalner o tobbe arbetskamrater/kompisar?

2009-01-27 @ 15:53:03
Postat av: Arne

En landslagsman som super och slåss? Det lär väl inte bli många fler landskamper för honom om denna nyheten når till Ungern.

2009-01-27 @ 15:55:03
Postat av: K-BOYS

Svalner och Tobbe är arbetskamrater ja.

Man behöver inte älska varandra för det.

2009-01-27 @ 16:11:54
Postat av: neven



jetmir hur mycket är du bered och satsa på ditt under 2.5 spel mellan Inter - United :)

2009-01-27 @ 16:19:13
Postat av: ...

Synd, hade sett fram emot att möta svalner...

2009-01-27 @ 16:21:54
Postat av: NIF

Detta skrev Näsbys Coach på hemsidan.



Hej alla näsbyspelare/ledare och fans!!!!!!

Jag tänkte ni ville ha lite info om de första 3 veckornas träning på konstgräs/grus.

9st träningspass är avverkade och träningsnärvaron har varit MYCKET god.

Det har varit jätteinspirerande o kul,och nästa steg för Ted,Tobbe o mig är att vi kommer att ta ut en 30 manna trupp seniorer utan juniorer som vi i första hand kommer att plocka spelare från till A och B lagen.Det är självklart okey att vara kvar i klubben och träna ändå, och komma in i lagen senare under året.

Jag håller på och bildar mig en egen uppfattning om spelarna,roligt jobb och trevliga killar.

Många har imponerat och visat framfötterna fortsätt med det.Jag är den sorts tränare som anser att man måste vara en bra och schysst kille även vid sidan om planen o inte bara på planen.Då kan man gå riktigt långt.Jag vill också tacka för det fina välkomnande jag fått av Näsbyfolket när jag nu hittade tillbaka,och tack till alla ledare som jobbar massor i det tysta.Mot Femman med Näsby if mvh Coach Lasse Ek

2009-01-27 @ 16:41:44
Postat av: Ösums BK

Jag hörde att det var Ursprung som fixade jobbet på Acta till Svalner. Vet inte om det stämmer eller ej. Men jag vet att Ursprung slutade på Acta i höstas för att börja på nåt annat bolag med liknande verksamhet. Skit samma. Att Ursprung har temperament visste man ju men Svalner verkar ju strået vassare. Hur gick det med tacklingen? Fullföljde den sitt syfte? För då kanske koboisarna är två man korta när gräset blir grönt...

2009-01-27 @ 16:43:01
Postat av: Hmmmm

Tyckte mig läsa i intervjun med Emil Ashoor att han gillade alla spelare i KBI utom en person. Samma person som nu antagligen även står på Ursprungs "hit-list"...

2009-01-27 @ 21:01:57
Postat av: Undrande!!!

Den där innebandystjärnan verkar ju vara väldigt väldigt mogen!!!

2009-01-27 @ 21:52:49
Postat av: daniél

det sägs att zolle slog till den minsta på scan, han som zolle slog skulle vart fyrögd och fullast på stället. e de så, e de kass. men alla andra slogs på scan-festen så varf inte vara en i gänget

2009-01-27 @ 22:44:21
Postat av: Jetmir

Neven är nog beredd att satsa en 300 kr.

Daniél var det på en scanfest allt detta hände ?

Det har jag fortfarande inte hört något om.

2009-01-28 @ 00:06:08
Postat av: daniél

det var en scanfest då allt spåra ut. han som hade festen bjöd in sitt ex. han börjar flörta med henne. hans tjej blir sur och låser in sig med en "svenne" I BADRUMMET. pojkvännen dumpar exet och blir sur, drar kniv mot "svennen". ett jävla liv bryter ut och alla slåss med alla. i måndes var 3 "sjukskrivna" zolle ska enligt ryktet givit snubben som är minst och fullast en snyting. ps, han hade även glasögon, en viktig detalj i personbeskrivningen. Många på jobbet tkr väldigt synd om den lilla killen som fick en snyting.



BTW, jag vill bli veckans / månadens profil.

2009-01-28 @ 01:31:15
Postat av: Winnö

Hahahahaha Daniél. Fy fan vad skön du är.

Vilken jävla fest det måste ha varit.

Ryktet om att alla som jobbar på Scan är lite konstiga är alltså sann.

2009-01-28 @ 10:27:26
Postat av: OIF

Jag tycker också Daníél borde bli veckans profil.

Hade blivit intressant läsning.

2009-01-28 @ 10:30:40
Postat av: Milito

Defensivast? Glömde du inte Juvve??

2009-01-28 @ 11:26:20
Postat av: Dzemal

hahaahahahah vilken jävla beskrivning av daniel...

2009-01-28 @ 11:28:30
Postat av: Manne

Juventus är väl fan inte defensiva längre ?

Det är där dem är som starkast.

Okunnig!!

2009-01-28 @ 13:17:57
Postat av: Manne

Alltså det är i offensiven dem är som starkast.

2009-01-28 @ 13:35:58
Postat av: Amar

Daniél som veckansprofil!! kan ju inte bli annat än skön läsning!

2009-01-31 @ 18:01:12
Postat av: team sportia

eller armar du hade fan kunnat vatt det med alla dina myttarhistorier...Juventus i sommar ?

2009-02-05 @ 00:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0