Kolla in detta. Fan var bra han spelar Denzel!

 

Jamie Fox spelar Bill Clinton





Kommentarer
Postat av: Goran

Reggie Reg är så klockren, han har kört nåt liknande hos David Letterman. Så jävla bra......tack för klippen.

2009-01-05 @ 01:05:20
URL: http://ottifemma.blogg.se/
Postat av: Johansen

Ha ha ha! Morgan Freeman gör han också suveränt.



Jamie Foxx: -Bill is the closest thing to a black president we gonna get! Vilken sjukt rolig imitation.



Bill är lätt den bästa presidenten som jag upplevt. Det fanns faktiskt en tid då amerikaner inte var avskydda nästan överallt.

2009-01-05 @ 09:30:45
Postat av: du vet vem

Din jude jävle, du lever på andra jag svär, sagt det hela tiden och du bara fortsätter bekräfta det,, om andra inte fattar eller ser det, så räcker det att EN ENDA vet/ser det,, och det är JAg.. jag ser ....

2009-01-07 @ 01:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0