Veckans profil: Fatos Gashi!!


                      En pose som håller Allsvensk klass!!!!!

Många tror att jag har något personligt mot Fatos"Jag har spelat i Allsvenskan med Tollarp" Gashi.
Mitt svar är att jag inte har något emot honom alls. Vi kanske har olika synpunkter samtidigt som jag tycker att han är lite speciell. Men thats it!!

Jag lägger upp den nu innan jag åker iväg till Stockholm!!
Enjoy!!

Namn: Fatos Gashi
Ålder: 26
Land: 1.69 cm, Kosovo
Yrke: Säljare
Familj: Pappa,mamma,stora syster, store bror.
Klubbar du spelat i: IK Brage,KFF,Näsby,Tollarp,Venestad, Ö.sönnarslöv
Favoritklubb: ARSENAL
Favoriträtt: tacos
Bästa film: Braveheart



Hallå Fatos! 
Hur står det till ? Hallo du! jo tack bara fint!

Har du spelat i Allsvenskan med Tollarp? Hehehe, nej det har jag tyvärr inte, tror inte det finns någon
i hela världen som har gjort de, med tanke på att tollarp aldrig spelat i allsvenskan!

Hur fick du smeknamnet Fatos" Jag har spelat i Allsvenskan med Tollarp" Gashi ? hmm, allså helt ärligt så första gången jag
hörde de eller läste de så var det här på din blogg jeten, så det måste varit du som på något sätt råkat slänga ut dig det,, hehehe
nej men jag vet faktist inte!

Har du någon aning om varför du kallas så ? Nee inte en aning, jag visste inte jag kallas för det ens, hehehe

Är du stolt över att ha spelat i div.3 med Tollarp ? Japp de är jag! jag är stolt över alla lag jag har spelat i!
Just i tollarp så tycker jag att vi hade ett riktigt bra gäng! med namn som Artan Alija, Rickard (rille) Larsson, Gazmend Vezeli och Karl johan Ahlman!

Det blev många turer mellan dig och Näsby. Till slut valde du Nosaby, Varför just Nosaby? jo det blev nosaby för att det kändes rätt
när jag var och träna lite med dom! jag fick mig en liten nytändning,

Hur känns det? Har du förhoppningar på en ordinarie plats ? Jo det känns riktigt jävla bra. Hehe självklart hoppas man på det, för går man inte in med den inställningen
i ett lag som Nosaby, så har man absolut inget där att göra, för ska man tänka typ, nja jag är nöjd bara jag får spela
lite fotboll, då ska man nog spela div 6-7!

Om svaret blir nej. Blir det Åsum nästa år ? Åsum Åsum Åsum hehehe mycket snack om Real. Åsum verkar vara en fantastisk klubb att ha
med att göra! och ja jag är väldigt impad av deras satsning! men 2009 blir det nosaby! Vad som händer i framtiden vet man aldrig...

Hur är Marek som tränare? Är han lika hård som han utger sig för o vara ? oj vågar man svara på de? hehe tänk om han läser din blogg. hehehe
nej men jag tycker marek är absolut den bästa tränaren jag har haft efter Peter Persson! jag hade Marek i j-laget, och han vet vad han vill som tränar,
aa jag tycker han är hård, men rättvis! 

Hur var situationen med Åsum ? Det ryktades ju i bladet att du var på väg till dem. Vad hände? jo det var så här, att åsum vissade sitt intresse precis
som många andra klubbar i vintras, dom flesta fick ett nej ganska snabbt! men real hade jag öppna dörrar för hela tiden!
dom fick ett nej när jag hade bestämt mig för att satsa i nosaby i år!

Enligt rykten så går det bra för dig i Nosaby ? jaså? det var ju roligt att höra,, jo jag själv tycker det har gått helt ok!
det är ju en ganska stor omställning för mig, från 2 enkla pass i veckan till 5 tuffa pass! men det känns mycket bra, börja komma in i de nu!

Folk säger att Claes Olofsson är en träben som agerar först och tänker sen. Ligger det någon sanning i det ? Claes är helt klart en träben! hehe
men också en av dom absolut bästa backarna jag har sett och mött!

Vem har imponerat mest i Nosaby ? jag tycker hela laget har imponerat, alla är mycket bra på träningarna! men jag måste nog nämna
våran egen Cristiano, shervin shohodi! tycker han är duktig!

Hur ligger det till med kontraktbiten. Är du Näsby eller Nosaby spelare? jo på pappret är jag fortfarande näsby spelare.

Vad hände egentligen ? Du hade värvat spelare till Näsby genom att lova att du själv ska stanna kvar. Men ändå lämnade du? Hmm jo jeten det är så här..
att visst har jag lovat att stanna i näsby, om allting löser sig mellan mig och näsby! det har jag hela tiden sagt till alla som har frågat mig om var jag spelar 2009!
men tyvärr så när jag träffade näsby sista gången så var vi på varsin planhalva!

Hur är din relation med Näsbys styrelse? jo den är väl precis som den ska vara, dom är besvikna över att jag lämnar, men samtidigt så
måste dom förstå mig att jag väljer att gör en satsning i år och det måste dom helt enkelt acceptera!

Vad önskar du att du borde gjort annorlunda i din fotbollskarriär? aa du? vad ska man svara? typ kanske att man skulle ha satsat ännu hårdare när man var yngre,
typ försökt låta bli brudarna o festandet, hehehe för du vet ju själv hur det är jeten att så fort dom kommer in i bilden så är det nästan kört! Speciellt
för oss invandrarkillar heheh

Är du nöjd med din tränarkarriär? ja det tycker jag att jag ska vara! Nu läggs den ner i år och får vila lite, sen kommer jag helt klart att bli tränare igen!

Jag har hört att det är du själv som ringer till Bladet varje gång nåt är på gång. Ligger det någon sanning i det? nej det stämmer inte alls! jag ringer inte och kommer aldrig ringa dom!

Du hade sagt till några lagkamrater i Näsby att du skulle intervjuas av Kristianstadbladet. Varför har inte intervjun publicerats ännu? nja inte riktigt sagt, mer typ visat ett sms
som jag fick där det stod att vi vill gärna göra en intervju med dig med dag och datum avsändare Kristianstadsbladet! men det är ingen som har ringt
så därför har den inte publicerats!

Kommer du lägga ner din tränarkarriär och kanske ta över ett damlag igen eller du kanske vill fortsätta träna och hoppas på att någon klubb ringer dig? som jag sa innan så blir det full focus på Nosaby i år! men självklart kommer jag att bli tränare igen! för det är något jag vill göra i framtiden!

Vad var det bästa respektive det sämsta med Näsby IF när du tränade/spelade för kluben ? det bästa är och kommer att vara länge
alla kulturer som finns i näsby,, man lär sig så mycket av varandra! det sämsta är tyvärr att så fort det går dåligt så börjar skitsnacket!

Vem av Kosovo-Albanerna anser du är den bästa fotbollsspelaren i Kristianstad ? Fatos Gashi så klart! hehe nej men till 100% Artan Alija!!

Berätta något som vi andra inte vet men gärna vill veta ? Att jag inte spelar fotboll för pengarnas skull som många verka tro!! utan kärlen till fotbollen!

Vem hade du tagit med till en öde ö ? Ted Karlsson! näsbys andra tränare, sjukt trevlig kille att umgås med! får en att alltid må bra!

Nu är det dags för några snabbfrågor!!

Näsby eller Nosaby? Nosaby 2009
Euro eller dollar? Dollar, euro har vi gott om hehe
Milan eller Inter ? nu blir du sur jeten, men jag säger inte! p.g av deras lagkapten zaneti! fantastisk fotbollspelare!
Kaka eller Ronaldo ?  nu ska jag göra dig glad! kaka så klart! underbar!
Sidleds Daniel eller Sidleds Xavi ? sidleds Xavi!
Taxi eller buss ? Taxi alltid!
Brianna Banks eller Jenna Jamesson ? säger jenna på den! brianna vet jag inte vem hon är! hehe
 
 
 
Jetlagg tackar Fatos Gashi för intervjun och önskar honom lycka till i Nosaby. Tack själva alltid trevligt att vara med, fast det inte alltid är positivt! hehe


Kommentarer
Postat av: Emil N

Xavi leder assistligan i spanien med sina sidledspassningar!

2009-02-02 @ 00:03:04
Postat av: Maldini

Jag e självklart en Milanista, men svaret Fatos ger på anledningen till att han väljer Inter är Klockren.. Javier Zanetti är världens genom tiderna mest underskattade spelare.. Sjukt bra spelare och människa(jag känner honom skitbra så jag vet ju det)..

2009-02-02 @ 00:47:51
Postat av: Andy

Det var en bra intervju med väldigt ödmjuka svar.

Men ta med Ted Karlsson av alla människor till en öde ö ?



Forsätt så Jetmir!!

2009-02-02 @ 04:31:36
Postat av: Undrar

Land: 1.69 cm, Kosovo....WAF!!??? Hur fan går det ihop? :D



Till maldini: Är inte då Maldini en större anledning att älska Milan!?

2009-02-02 @ 11:31:29
Postat av: Maldini

Svar till Undrar: Självklart!! Jag är ju en Milanista.. Maldini är en fadersgestalt ut i tåspetsarna.. Denna fantatstiska människa och fotbollsspelare har varit min idol sen barnsben.. Dock hade det varit toppen att få honom till Elfsborg, tänk Maldini och Teddy i mittlåset, det kan man kalla rutinerat mittlås =)

2009-02-02 @ 13:25:39
Postat av: Arber

Väldigt tråkiga svar från fatos sida, i kombination av att ni blivit bästa kompisar över en dag gör intervjun ointressant!

2009-02-03 @ 18:58:41
Postat av: Adam T

Håller med Arber. Torrare svar får man leta efter.

Ashoor dominerar fortfarande som den bästa intervjun...utan tvekan!

Fler sådana vill vi ha Jet :)

2009-02-03 @ 22:52:40
Postat av: Arber

Det va inte jag som skrev det inlägget.

Gissar på att det va Negan som försökte vara rolig!

2009-02-04 @ 09:56:38
Postat av: ÅBK

Jag tycket Peter Lindgrens intervju var den mest intressanta. Där var Jetmir i toppform. tät följt av Emils.



Frågorna till Gashi var bra men svaren var inte bra då Gashi inte bjöd till.



Kanske borde han låtit småflickorna vara ifred där också och gått på Svenska lektionerna istället ?



2009-02-04 @ 10:10:33
URL: http://asumsbk.blogg.se/
Postat av: negan

Jag försöker aldri va rolig, jag är rolig:) så de va inte jag som skrev under "arber" för de va inte roligt...hahaha

2009-02-04 @ 11:05:02
Postat av: ???

När kommer Niklas Nordgren att intervjuas ?

2009-02-04 @ 13:46:31
Postat av: Harrris

Säljare? Är jag och så en säljare då? Jag trodde det hette schäfer, taxi-schäfer?

2009-02-04 @ 14:23:12
Postat av: Hahahahahahahah

Haris du e fan rolig! Hur kan man vara så dålig på Svenska? Dör av garv....

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

2009-02-04 @ 16:49:07
Postat av: Arber

Det är visst jag Arber J som skrivit ang. den tråkiga intervjun! Vem är det som försöker spela mig nu?

2009-02-04 @ 18:26:47
Postat av: L

Fan va löjligt att man skriver i andras namn. Skriv hellre inget namn alls, det är också möjligt!

2009-02-04 @ 19:05:05
Postat av: daniél

en gång höll jag på att ligga med den mörka vid kyrkan.

2009-02-04 @ 21:24:44
Postat av: Till daniél

Den mörka i mitten eller?

2009-02-04 @ 22:10:42
Postat av: Jetmir

Anledningen till att det börjat spåra ur när det gäller att folk skriver på varandras namn var för att jag var bortrest.

From nu så tänker jag radera allt sånt.

Skärp er nu grabbar.

2009-02-05 @ 00:37:29
Postat av: Bombers

Intervju med den alltid lika omtalade Daniél Nilsson på bombers.blogg.se!

2009-02-05 @ 09:38:58
URL: http://bombers.blogg.se/
Postat av: Bombers

Intervju med den alltid lika omtalade Daniél Nilsson på bombers.blogg.se!

2009-02-05 @ 09:39:45
Postat av: Anonym

Jetmir du har fel! Det handlar inte alls om att du varit bortrest och någon skrivit på någon annans namn utan att intervjun var väldigt ointressant, så försök inte skylla på "arber" som skrivit med falskt namn!!!!! För innan arber så hade endast 4 ynka personer kommenterat inlägget! Och att folk är trötta på all fatos snack!

2009-02-05 @ 15:10:34
Postat av: T-baren

Tjejerna såg väldigt ointresserade ut på bilden.

2009-02-06 @ 16:54:38
Postat av: Nästan...

Det är ju nästan så det är sexuella trakasserier :-P hehe

2009-02-07 @ 19:23:51
Postat av: fotbollsnisse

kan du inte sätt profil på snyggingarna i fatos famn...speciellt brunetten..hon har ju lite med fotboll o göra ju...hon har fått snygga ben ....såg det e helgen....ahhh...

2009-05-26 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0