Träningsmatcher!!


                                                        
                                                                  Dzemal


Då var det dags för alla lag att komma igång med träningsmatcherna.
Jag spelade min första match för året idag. Spelade trots att jag varit sjuk i snart 2 veckor,
Men var spelsugen. Dessutom så jobbar jag nästa helg så tog risken och spelade.

Folk vill att jag skriver ett längre referat eller en krönika om matchen men jag har varken tid eller vilja för det. Speciellt inte för en träningsmatch. Men man vet aldrig. Suget kanske kommer när säsongen börjar.

Näsby-Österslöv 8-0 (4-0)

Spelarna som framhävde sig mest var

Dzemal 3 Jetlaggar- Kommer dominera Supersexan i år.
Joppe    2 Jetaggar- Precis en spelare som Näsby behöver. Släpper alltid bollen i tid samtidigt som han ger järnet.
Bergwall 1 Jetlagg- Kung i luften samtidigt som han var förvånansvärt bra med fötterna.

Dom flesta skötte sig bra idag.

K-Boys slog Yngsjö idag med 2-1. Målskyttar Enis (Jag har spelat i Superettan med VMA) och Robin Mustafa.

Är det någon som har fler resultat så är det bara till att skriva in dom här.

Godnatt!!

// J

Kommentarer
Postat av: ,.....

öbi - degeberga 4-1

åsum- ? ?- ?





2009-02-22 @ 03:38:51
Postat av: Nyfiken

Åsum vann mot Sölve med 8-1 tror jag, hur många gjrde Emil för Önnestad mot Degeberga?

2009-02-22 @ 08:46:23
Postat av: ...

Åhus HBK - Wä 6-1 i onsdags och Åhus HBK - Tollarp 5-0 igår

2009-02-22 @ 11:11:06
Postat av: Anonym

Kolla annat längre referat på näsbys hemsida

www.nasbyif.se

2009-02-22 @ 11:37:44
Postat av: Johansen

Nosaby B - Viby 2-2

2009-02-22 @ 16:23:03
Postat av: ...

emil noll mål faktiskt, men bra löpningar som öppnar upp :)

2009-02-22 @ 20:03:32
Postat av: Bladet

Ovesholm–Wä 3–3 (2–1)

Ovesholm: Markus Svensson, Max Dahlqvist, Torbjörn Jönsson. Wä: Christian Olsson, Adnan Becirovic, Christoffer Ehlde.



Åsum–Sölve 8–1

Åsum: Alber Barsoum 2, Daniel Nilsson 2, Olle Johansson, Jonas Mårtensson, Robin Winnberg, Marcus Larsson.



Vanneberga–IFK Osby 5–2

Vanneberga: Jimmy Oskarsson 2, Andreas Stjärnkvist 2, Andreas Johansson.

Bromölla J–Winnö 2–1

Winnö: Robert Grzeszczak.

Önnestad–Degeberga 4–1

Önnestad: Oscar Ohlsson, Daniel Perkmar, Stoffe Tillman, Rasmus Nilsson.

Sibbhult–Hanaskog 6–3

Sibbhult: Richard Blennborn 2, Andreas Kardum 2, Hampus Dahl, Marcus Nehlin.

Näsby-Österslöv 8–0

Näsby: Quale 2, Semir Feratovic 2, Arber Jashari, Martin Bergvall, Dzemal Hadzic, Egzon.



Nosaby J–Viby 2–2 (0–1)

Viby: Marcus Kjellman 2.



Mjällby U–Nosaby 1–1 (1–1)

Mjällby: Adam Larsson. Nosaby: Emil Rydh-Persson.

Åhus HBK–Tollarp 5–0

Åhus: Mikael Taha 2, Victor Möller, Fredrik Lindeberg.







Everöd–Venestad 2–2 (0–2)

Everöd: Mattias Thurban 2. Venestad: Sebastian Strömberg, Martin Perngård.

2009-02-23 @ 00:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0