Gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: spelguden

händer ingeting här längre!

eftersom jag har lite tid över lägger jag upp lite speltips!



dagens bankningaR:



sundsvall-mora 2a (1,75)

hockeyallsvenskan, mora föll tungt mot örebro senast trots massivt övertag! ikväll möter man seriens näst sämsta lag, jumbon sundsvall! mora måste vinna sådana här matcher för att stanna kvar på direktplats upp! det kommer man göra också!

faktum är att jag spelar handikapp -1 också! den ger mig 2,20, så säker är jag på mora vinst idag! banken ligger på rak 2a 1,75!



Söderfors - Köping 2a 1,40

bandyallsvenskan! köping riktigt starka i år och söderfors direkt usla! bandyallsvenskan brukar sluta favoritsegrar och så även här!



Osasuna - Real Madrid 2a 1,50

real har imponerat så in i helvete på mig nu i höst,osasuna har inte gjort det, milt sagt!

bara KAKA idag som inte kan lira, ska inte behövas! tror på en stabil 0-3 seger här! dock inget handikapp! 1,50 räcker gott!



Manchester United - Leeds United 1a 1,25

riktigt hatmöte i cupen! united kommer gå segrande ur denna match!untied har börjat komma igång nu med 2 stabila segrar i serien, leeds riktigt överlägsna i div 1 och kommer med 0 förluster de senaste 6 matcherna, men inbördes möte talar även det för untied, på 11 möten har leeds ALDRIG vunnit mot united! skulle väl vara fan om dem gör de ikväll då =)



Celtic - Rangers ÖVER 1,5 mål (1,30)

toppmöte i skottland kan bara sluta med målfest!



mina spelvärda:

Notts County - Forest Green handikapp -1 1a (1,97)

Tranmere Rovers - Wolverhampton 2a (1,87)



West Ham United - Arsenal 1X dubbelchans (2,22)

Benfica - Nacional Madeira 1a (1,35)

Almeria - Xerez 1a (1,72)



Växjö Lakers - Björklöven 1a (1,43)

Bofors - Oskarshamn 1a (1,50)

Hvidovre - AaB Ishockey 2a (1,60)



EC Red Bull Salzburg - Alba Volán FeVita 1a (1,50)

EV Vienna Capitals - Olimpija Ljubljana 1a (1,33)

Eisbären Berlin - Krefeld Pinguine 1a (1,40)



någon annan idag? ryggning?

2010-01-03 @ 09:41:18
Postat av: hej

behöver du hjälp med designen? :)

2010-01-03 @ 19:32:17
Postat av: spelguden = bankrutt

:)

2010-01-03 @ 22:38:38
Postat av: Spelguden

Bankrutt är kanske fel ord! Men absolut ingen bra spel dag! Totalt på mina bankningar ligger jag nu 30/33 senaste veckan, inga högoddsare men ändå bra facit!



Idag satt ändå rätt många av mina spelvärda, 8/10 satt ju där!

Aab hockey vann på övertid, tappade en 3-1 ledning i sista period!

Westham hade ledningn med 1-0 Fram till ca 80e spelminuten, sen tappar dem in två snabba mål!

Står fast vid att dagens lir var bra! Men ibland händer sådant! Bollen/pucken är rund! Är nog inte ensam om att flyga på man United, real Madrid, Mora idag :-/



nya tag att hämta!

2010-01-03 @ 23:14:45
Postat av: Kalle P

lirade in en dubbel på Getafe och Mallorca till 3.32. Har även satt en chanstrippel på Mallorca, Caperiotäby och USA(jvm) till 9.80.



Morgondagen blir Warberg-Falun 1.75 hcp 0-2.

San Jose bör vinna hemma mot Los Angeles till 1.80 samt att jag chansar på Boston borta mot NY Rangers som för tillfället har usel form till 2.35.

2010-01-04 @ 02:28:32
Postat av: Dagge

Ingen som har några tips ang serie a imorgon? Är riktigt kluven på några matcher spec:



Sampdoria - Palermo...Vill sätta 2a men känns osäker as hell....

2010-01-05 @ 16:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0