Bäst hittills?

Jag har varit o besökt släkten vid Östergötlands skogar. Därför har det varit lugnare än vanligt på Jetlagg. Innan jag åkte så såg jag o frugan en film som jag verkligen måste rekommendera. Jag brukar inte nämna filmer här. Men när en film är så jävla bra så måste man verkligen nämna den. North Country. Vilken film. Sanna historier är dom som blir bäst. 10/10 får den av mig. Jag har inte sett så mycket av årets Alliansen i år. Så det hade varit bra om ni kunde skriva vilken spelare och vilket lag som utmärkt sig mest? Nej nu ska jag kolla om det finns något spelvärt för ikväll:). O nej... Jag är inte beroende av det. Har man överlevt flera år av poker utan att riktigt fastna så är detta piece of cake:).

Kommentarer
Postat av: United We Stand!

K-bois vs Real Åsum Lördag den 2/1 kl 12.55 DO NOT MISS THAT!

2009-12-31 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0