Ödmjuke Zlatan!


Imorgon (om jag hinner) så ska jag skriva lite om fredagens matcher och ännu en gång har Fatos varit på tapeten igen. Killen är verkligen en legend.
Men som sagt... Förlorar Milan imorgon så kommer jag nog inte vara motiverad för en längre och mer utvecklad "krönika".
Den som lever får se.

Efter ett tips från en hängiven läsare av Jetlagg så tänkte jag lägga upp en video där man får se hur ödmjuk och sofistikerad Zlatan verkligen är. Speciellt nu när han försöker framstå som ödmjuk och lugn i sin nya klubb.

När det gäller spelaren Zlatan så tror jag inte han lyckas speciellt bättre i Barcelona. I Barcelona så krävs rörlighet och kvicka fötter. Zlatko har ingendera. Det visade sig inte minst i kvällens match. Men ännu en gång... Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Tvålen som du kallar mig jetmir::D

4-0 :D

2009-08-30 @ 01:50:14
Postat av: AC Milan

Det var en svart dag för fotbollen..

2009-08-30 @ 12:54:21
Postat av: David

Håller med....

2009-08-30 @ 13:03:21
Postat av: Juurgen

Vadå inte lyckas bättre??? Två titlar och en skytteligatitel+Juves "titlar" Nä men det är sant hans år i Italien var bortkastade...???

Sen att hans temperament!! Det är väl inte överaskande? iaf inte om man har mött Kis & Näsby if

Det är väl full normalt att uppträda så då??

2009-08-30 @ 18:58:26
Postat av: Raiola

Kung zlatan!

2009-08-30 @ 19:36:25
Postat av: NIF

Vem fan är zlatan? Vi har fatos! Han är king! Såg ni inte vad han gjorde i fredagsmatchen? KING säger jag bara!

2009-08-30 @ 23:41:41
Postat av: GOIF

Jo, fatos sprang av planen efter att han inte fick lägga en straff,(efter att ha missat en). Rev av tröjan och sprang in i omklädningsrummet.

2009-08-31 @ 12:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0