Fortsatt semester!!


                                             2 veckor i Paradiset

Kom hem för några dagar sen.
Jag börjar skriva lite snart ;)........
Vill gratulera Johansen till tvillingarna. Med 3 ungar inom 2 år så kan man nästan tro att han gått blivit arab ;).

Real Madrid har värvat spelarna dom jagat i 4-5 år.
Engelska topplagen har tagit det lugnt.
Juventus har värvat bäst efter Real.
Barcelona blir nog ännu mer överlägsna i år. Tråkigt för fotbollen! Hoppas dom får möta Chelsea eller Liverpool tidigt så man slipper dom.
Milan har inter vunnit en träningsmatch på hela sommaren. Undrar om någon klubb i Europa lyckats med den bedriften innan?

Är lite seg nu samtidigt som jag haft mycket att göra sen jag kom tillbaks. Men jag ska snart börja skriva lite om den lokala fotbollen igen.

Kommentarer
Postat av: ??

Kom igen nu jeten. Börja skriva.

2009-08-21 @ 14:31:13
Postat av: Anonym

Du brukar ha koll på det mesta inom lokalfotbollen.

Hur ligger det till med anklagelserna mot Fjälkestad?

2009-08-21 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0