Svar...;0)

Postat av: Jetmir

Johansen det har kommit fram flera personer till mig som tycker att du skriver för lite om Superfemman.
Jag citerar en person som sa så här. "Bara för att det går dåligt för dig själv och din klubb så ska väl inte vi andra lida för det. Eller hur?"

Vad blir Kristians respons?



Ha ha ha! Jetmir din räv! Skriver du mer om Näsby eller? Jag har bloggat lika mycket om superfemman som du har bloggat om sexan. Det är fortfarande Jetmirs blogg.

Det har inget med Vibys kräftgång att göra. Eftersom jag själv spelar så kan jag inte kommentera mer än motståndet vi möter. Kommer inte att kommentera min eller Vibys insatser på denna blogg mer än jag redan gjort. Skulle jag dessutom skrivit om Viby så skulle folk klaga att jag bara skriver om Viby.

Du kan be de här personerna att maila mig om saker att skriva om ifall de är missnöjda. [email protected]

Mitt inlägg om Superfemman plus lite annat kommer senare idag förhoppningsvis. 


//Johansen 


Kommentarer
Postat av: Lokal

Frågar du mig så får ni gärna skriva om Viby eller Näsby ihop med allt annat. Bara det skrivs så bryr jag mig inte om vad det skrivs.

Jag vill bara ha något att läsa på jobbet.

2009-04-27 @ 12:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0