För er som saknar Alliansen.



Har nog aldrig sett något liknande inomhus. Själv saknar jag inte Alliansen utan är lite trött på fotboll i allmänhet. Vet inte om det är att man är gammal och sliten. Kanske ändrar sig efter det stundande träningsläger man ska åka på i helgen.

Övrigt noterat:

Politikerna inom SD avslöjades vara rasister. Kan ju inte vara en nyhet för någon. En gris är en gris även om han har en kostym på sig.

Sverige utan Zlatan...Ja, ni såg själva. Visserligen kapabla till att spela 0-0 mot de flesta nationer i världen utan Zlatan men vinna...forget it!

KDFF föll borta mot Piteå. Kul hemresa!

Någon som slutat ladda ner nu när IPRED-lagen trätt i kraft? Tydligen gick Internettrafiken ner med 30% samma dag som lagen trädde i kraft.

Härliga intervjuer här på jetlagg. Vill också passa på att tacka er läsare som tipsar om allt möjligt. Nyheten om Liviushallen stod i en kommentar långt innan KB tog upp det. Mer om Liviusaffären nedan.

Jetmir säljer nu även mobiler och abonnemang via facebook ryktas det.

Jag tycker de borde hänga ut de nötterna som var ansvariga för försäljningen och sedermera hyrningen av Liviushallen. Klarar de inte ens sköta en sådan affär hur fan ska det då gå med Arena-projektet. Undrar om inte Wanja Lundby-Wedin inte hade ett finger med i spelet.
 
Nu vet jag att vissa som läser denna bloggen inte har en aning om vad jag skriver om i sista stycket det må så vara.

Slutligen...till er som gillar Bajen kolla in denna bloggen.

//Johansen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe hade man kunnat sälja något på Facebook så hade jag bara levt på det o inget annat;).







2009-04-03 @ 11:11:28
Postat av: Spelare i sexan

Hade varit roligt med ett tips om hur det går i supersexan.

2009-04-03 @ 11:43:57
Postat av: Kennedy

Jag tycker Johansen ska tippa superfemman och Jetmir supersexan. Det börjar ju närma sig premiär nu...

2009-04-03 @ 16:58:03
Postat av: Jetmir

Det kommer under nästa vecka.

Jag sexan och Johansen femman.

2009-04-04 @ 00:21:37
Postat av: jimp

målet påminner rätt mycket om det spanien gjorde mot japan i beach soccer-vm 2008:



http://www.fifa.com/newscentre/videos/player.html#ch=bwc8&id=830941n (efter 50 sek)

2009-04-05 @ 01:40:14
Postat av: Mats Mikkelsens oäkta bror

Varför ska du skriva om politik hela tiden, detta är väl tänkt att vara en fotbollsblogg??

2009-04-07 @ 18:38:29
Postat av: Johansen

Vem fan har sagt att detta bara är en fotbollsblogg??? Jag skriver inte om politik hela tiden. Bara för det kommer jag skriva ännu mer om politik. Snacka om en enögd kommentar. Att du sedan inte skriver en liknande kommentar i inlägget Fast & Furious visar vilken gök du är! Ingen djävla filmblogg det här! Finns mer än fotboll i den här världen och bloggen för den delen!



Mats Mikkelsens oäkta brors mamma!

2009-04-07 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0