Spelberoende ??

Jag läste att när Tottenham för några säsonger sedan hade 3-0 mot Man U i halvtid, välförtjänt dessutom. Då satte en Engelsman 300.000 på att Tottenham skulle vinna matchen. Han fick 1.01 i odds, säkra 3.000 tyckte han.
Manchester vände och vann med 4-3 i den 2a halvleken................

För vissa andra går det bättre. Emil"Seedorf" Nilsson t.e.x lever på sina spel nu för tiden.
Dock har han förlorat rätt mycket på sistone när han envisas med att "Banka" Barcelona även fast jag säger till honom att det ett jävla pisslag med bara en massa sidledsspelare..............

Messi kanske är en av Världens bästa spelare men t.o.m. jag har bättre skott än honom........... När det inte finns någon som kan skjuta utifrån så blir det lätt att försvara sig mot deras sidledspassningar.............

På söndag är det äntligen dags för Världens största derby.
Derby De Madonnina !!
Milan- Inter
Jag hoppas verkligen vi vinner. Skulle vi förlora så hamnar vi 7 poäng ifrån Inter o säsongen hade redan där tagit slut...................

Kommentarer
Postat av: Ajaj

Klart du inte kan ha rätt alltid!



3-0 till Tottenham slutade 3-4 :)

2008-09-25 @ 20:42:19
Postat av: Jetmir

Hehe oj då skrev fel. Jag rättar omgående..........



Apologizes from the host ;) !!!

2008-09-25 @ 22:05:31
Postat av: Haris

Hej kolla in min nua blog.

2008-09-26 @ 06:23:46
URL: http://jetlag.blogg.se/
Postat av: Jetmir

Hehe alltid roligt när folk försöker göra en blogg på ungefär samma adress eller göra reklam här bara för att få dit alla mina besökare.



Tyvärr så kommer dom bara till mig ;).............

2008-09-26 @ 08:47:40
Postat av: Christian

Känner en kompis som satsade hela arvodet som han fick när han gick ut lumpen. 20000 på att Sverige skulle slå Vitryssland i Hockey-VM. Tro fan Vitryssland skakar Världen genom VM-historiens största skräll.

2008-09-26 @ 10:09:37
Postat av: På tal om spelberoende..

...så har jag hört att en viss Nordgren som är ganska omtalad på sistonde håller på att trilla ner i ett ganska djupt beroende..

2008-09-26 @ 11:35:55
Postat av: Johansen

Har Haris skaffat sig en blogg? Är det Mr. Feratovic som är så aktiv? Annars måste Haris måste vara den mest populära signaturen i Kristianstad. Många inlägg på vibyif.com signeras Haris. :0D

2008-09-26 @ 15:50:58
URL: http://www.vibyif.com
Postat av: neven



kommer va en bra match...man inte lika bra som denna (länk), den bästa någonsin. Rätt lag som vann oxå :)

2008-09-26 @ 16:16:38
URL: http://www.youtube.com/watch?v=7s9Srs-ia-M
Postat av: Ex-Viby

Johansen, starkt av dig att göra reklam för en hemsida som dog samma dag som en hel startelva lämnade. (Däribland försvann några livlösa personer som drog folk till ert forum).

Du har bevisat gång på gång att du har ett stort Viby-hjärta men är det inte dags o lägga ner hemsidan snart o bara göra en "guestbook" eller nåt som de flesta div.6 lagen.

Det är väl inte intressant för någon o gå in o bara läsa "grattis till 12 års dagen Måns" Eller "Jag kommer inte till träningen ikväll "



2008-09-26 @ 17:38:27
Postat av: Johansen

:0) Oj! Trampade visst på en öm tå, ursäkta! Uppenbarligen så bryr sig fortfarande "folk" där ibland en del Ex-Vibyare som dig själv. Jag kan lova dig att flera av dem som läser denna bloggen är inne på vibyif.com dagligen. Kanske du rentav är signaturen "Haris"?

2008-09-26 @ 17:54:42
Postat av: Haris

Nej de e inte han för de e jag!

2008-09-26 @ 19:10:32
URL: http://jetlag.blogg.se/
Postat av: Johansen

:0)

2008-09-26 @ 19:26:46
Postat av: Jetmir

Johansen, "Ex-Viby" är inte helt ute och cyklar.

Tror dock inte det är Haris. Kan aldrig tänka mig att Haris kan formulera sig på det viset......



Men er sida har blivit jävligt mycket tråkigare nu för tiden... Ni behöver inte lägga ner den för det, men du måste ju erkänna att man blir lätt sömnig när man är där inne.........

2008-09-26 @ 19:53:44
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: Johansen

Klart jag fattar att det inte är Haris som skriver. Hallå! Niclas skrev en gång en sak om anonyma inlägg på vibyif.com som var djävligt bra. Refererar ett ord från det han skrev; "pungkulor".



Inte alla som vågar skriva sitt namn.



Håller dock med "Ex-Viby" om att det inte finns lika många "livlösa personer" som drar runt forumet som innan. ;0)

2008-09-26 @ 21:42:00
Postat av: Sanjin

3-0 till tottenham blev 3-5 till United...ska bara rätta er för som united fan glömmer man inte en sådan match=) haha

2008-10-08 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0