Krig på Bladets fotbollsblogg !!

Patrik Perssons intervju med Nordgren. Om detta är påhitt från Persson eller inte vet jag inte.............

Så här gick intervjun till med Nordgren enligt Persson.

Gratulerar till seriesegern?
- Tack.
Det gick ju bra?
- Nej, vi var dåliga.
Hur ser det ut inför nästa år?
- Jag är klubblös, jävligt klubblös.
Blir det ingen fortsättning i KFF?
- Nej, de vill inte ha mig.
Jaså, varför inte?
- Jag är för dålig, jag har inte presterat. Jag får satsa på Alliansen.
Så var ska du spela nästa år?
- I Kristianstad BoIS.
Kristianstad BoIS?
- Ja, jag, Emil (Nilsson) och "Lilla" (Fredrik Persson) och Tony (Nwakaeme). Det kan bli något...
Vad händer nu?
- Jag ska gå in och duscha.
Ikväll, menar jag?
- Nej, det blir lugnt. Det är handboll i morgon. IFK.
Och nästa år för din del?
- Kristianstad BoIS. Det blir det.


Förutom att  intervjun är jävligt rolig så är det tråkigt för Niclas eftersom folk får för sig att han är en pajas.
Han får alltså lida eftersom han inte vill ge några intervjuer till herr Persson.
Jag tror att denna intervju är påhittad...............

Kul läsning !!

Hursomhelst så hoppas jag att Emil o Niclas får spela ihop i KFF nästa säsong.


Kommentarer
Postat av: Det

Hahaha Jeten du är bara för skön.

2008-09-22 @ 17:32:20
Postat av: Dette

Varför i helvete skulle patrik P hitta på en massa korkade citat? På allvar?

2008-09-23 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0